• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Senast ändrad:
Spontant tycker jag det verkar vara en ganska bra affär :) Den ser ärlig även om tavlan har sett bättre dagar. Ser ut som allt guld är kvar på boetten, skarp och fin medaljong och den charmiga originalkronan. 4k får du lätt igen tänker jag!
Bara flexlänken e ju premium ;) Jag tror som Virooo att connies säljer sig själva nu för tiden och även om många samlare letar topnotch ex så finns det ALLTID någon som vill äga en själv för betydligt mindre pengar. Tror det var ett mindre kap! :)

I andra änden av skalan...

Ingen som knep Pointerdaten (som förvisso saknade just pointer) hos Dalarnas?
Tyckte den såg riktigt charmig ut. Och 1600 spänn är väl inte så mycket att orda om - tråkigt glas och avsaknad visare till trots?
Själv lyckades jag glömma bort tiden och missade min chans helt.

EDIT.
Bild/tusen ord och allt det där...

242041_1.jpg

Senast ändrad:
I andra änden av skalan...

Ingen som knep Pointerdaten (som förvisso saknade just pointer) hos Dalarnas?
Tyckte den såg riktigt charmig ut. Och 1600 spänn är väl inte så mycket att orda om - tråkigt glas och avsaknad visare till trots?
Själv lyckades jag glömma bort tiden och missade min chans helt.
Jag var sugen, men orkade inte med tanken på att leta ny visare :p

Det var så lite så!
Trodde inte att den skulle sticka iväg så pass. Hoppas den är bra i skicket!
Tack! Tycker tavla och case ser bra ut. Vet inte var dessagår på nu för tiden men känns som att alla kronografer kostar mkt...? :(
Najs! Hade tänkt bjuda på den men det var några på jobbet som föreslog champagneprovning så jag glömde bort det. Kul att den gick till en forumit, den där tror jag kan bli riktigt trevlig efter en sväng till klock-spat :)
Tack! Det var ju får väl, hoppas skumpan smakade! :)

Tillbaka
Topp