Ingen som blev med gammelchrono idag?
Sorry. Inget regelrätt tips så klart, men ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
81k?! VA?! Vad fan sker?
Ingen som blev med gammelchrono idag?
Sorry. Inget regelrätt tips så klart, men ändå.
Googla Omega 2077.81k?! VA?! Vad fan sker?
Så detta är en 2077 med tissottavla?Googla Omega 2077.
Tyckte det såg ut så, men lade två minuter på det så kan mycket väl ha fel. Boetten hade dock samma drag iaf, dvs allt man vill ha på tidiga vattentäta kronografer.Så detta är en 2077 med tissottavla?
Lume-sanerad tavla? Ser å andra sidan inga tritiummärkningar på tavlan, men visarna är ju lumade. Hmm.https://www.bukowskis.com/sv/lots/996520
Skön city dykare
Är väl en av de där förstörda ommålade man gjorde i egen regi för att bli av med radiumet? Helt ointressanta för mig men någon kan väl fylla på?https://www.bukowskis.com/sv/lots/970555-omega-raf-british-ministry-of-defence-armbandsur-37-mm
Är denna kosher? Kan inget om militärur eller omega därav frågan
Yes, ser ut att vara tissot/omega 33,3Tyckte det såg ut så, men lade två minuter på det så kan mycket väl ha fel. Boetten hade dock samma drag iaf, dvs allt man vill ha på tidiga vattentäta kronografer.
Finns dock olika boetter, och det borde vara av betydelse.Yes, ser ut att vara tissot/omega 33,3
Precis! 2077-referensen tycks ju vara extremt mycket dyrare. Sitter det alltid ett cal. 33.3 i 2077 - någon som vet?Finns dock olika boetter, och det borde vara av betydelse.
Är väl en av de där förstörda ommålade man gjorde i egen regi för att bli av med radiumet? Helt ointressanta för mig men någon kan väl fylla på?
Likadan boett som denna med 33,3 https://omegaforums.net/threads/tissot-33-3-chronograph-equal-to-omega-2077.47848/Finns dock olika boetter, och det borde vara av betydelse.
Vad tror ni, förlorade jag precis 4000?
https://www.auction2000.se/auk/w.object?inC=NAAB&inA=20171123_1120&inO=162
Fyfan. Har du bild?Fick hem den här precis. Hela verket är rostigt... får försöka åberopa ångerrätt eller reklamation. Fan så trist
Glömde makrot på jobbet så får inte till någon kanonbild, men man ser ganska tydligt runt kronan härFyfan. Har du bild?
Den fungerar alltså inte överhuvudtaget?Glömde makrot på jobbet så får inte till någon kanonbild, men man ser ganska tydligt runt kronan här
Nej definitivt inteDen fungerar alltså inte överhuvudtaget?
Ouch, det var illa. Konstigt att de inte skulle märka det? Hoppas du kan få det återköpt.Nej definitivt inte
När man vrider på kronan känns det som att verket är fullt med sand.
Fick mailsvar att det inte var någon fara, bara skicka tillbaka. Ändå tristOuch, det var illa. Konstigt att de inte skulle märka det? Hoppas du kan få det återköpt.
Verkligen, hade ju varit ett fynd annars tycker man. Men tur att det inte var pengarna i sjön ändåFick mailsvar att det inte var någon fara, bara skicka tillbaka. Ändå trist
Fasiken va tråkigt! Det förklarar den kraftiga patinan på tavlan iaf.Fick hem den här precis. Hela verket är rostigt... får försöka åberopa ångerrätt eller reklamation. Fan så trist
Ja absolutVerkligen, hade ju varit ett fynd annars tycker man. Men tur att det inte var pengarna i sjön ändå
Ja och den var riktigt cool live!Fasiken va tråkigt! Det förklarar den kraftiga patinan på tavlan iaf.
Sedan byter man helst inte verk på Omega då man kan kolla om de hör ihop. Tyckte det var bra att du blev av med den, tavlan var lite väl skadad.Ja och den var riktigt cool live!
Men den blir lite väl dyr med verkbyte osv.
Jaha det är så till och med. Ja då hade jag tur dåSedan byter man helst inte verk på Omega då man kan kolla om de hör ihop. Tyckte det var bra att du blev av med den, tavlan var lite väl skadad.
Haha tur för dig att jag är pank säger jag bara!Kör en klassisk @virrooo
Den som bjuder på, eller tänker bjuda på en s.k worldtimer kan sluta med det omgående