Psykel
Pandion
Denna ligger på köp och sälj just nu. Fin!Tack. Men tänkte mest på något i tankstuk. Alltså rektangulär boett behöver ej vara Cartier.
https://klocksnack.se/threads/polhem-vintage-tank.97575/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna ligger på köp och sälj just nu. Fin!Tack. Men tänkte mest på något i tankstuk. Alltså rektangulär boett behöver ej vara Cartier.
Ingen auktion men verkligen fint vintage ur!
Rolex Oyster Perpetual, ref 6567 https://www.blocket.se/vi/80879023.htm
Ja både renoverad och polerad. Yes, den är min.Polerad med renoverad tavla. Din?
Renoverad tavla som i att någon annan än Rolex målat om tavlan. Men verket såg fint ut.Ja både renoverad och polerad. Yes, den är min.
Ridå!!
Priset är helt off... Renoverad tavla och dålig polering. Du får dra av 50% på den där 6567.
Det var de fina verket som fick mig att slå till på det här spontanköpet över nätetRenoverad tavla som i att någon annan än Rolex målat om tavlan. Men verket såg fint ut.
I all välmening,Ja både renoverad och polerad. Yes, den är min.
Har du Google translatat din text i annonsen? "Rörelsen" antar jag har varit movement en gång i tiden? Verk kanske klingar bättre?Det var de fina verket som fick mig att slå till på det här spontanköpet över nätet
I all välmening,
Nu är du ny på forumet, så det är en liten ursäkt, men i denna tråden gör vi inte reklam för våra egna ur. Det ser inte bra ut, speciellt när man blir påkommen (vilket de flesta blir så som även du). Tanken här är att tipsa sina med-Klocksnackare om spännande eller prisvärda klockor som man själv kanske inte har möjlighet att bjuda på. Vänd dig till Köp och Sälj delen i stället. Dessutom skall du där skriva så ärligt och riktigt om klockan (så som ommålad tavla), annars kommer du bli uppläxad där med. Du får nog korrigera priset också.
Lycka till med försäljningen!
Ja tog texten från auktionssajten rakt avHar du Google translatat din text i annonsen? "Rörelsen" antar jag har varit movement en gång i tiden? Verk kanske klingar bättre?
Den här tråden kan vara ett bra stöd:Tillägger att jag använde mig av C24 för att prissätta klockan och då är dryg 30K ett rimligt pris.
Vart vänder ni er för att få en prisbild?
Tillägger att jag använde mig av C24 för att prissätta klockan och då är dryg 30K ett rimligt pris.
Vart vänder ni er för att få en prisbild?
Kul!
Mysigt skick. Men vad är "pricken" på boettsidan bredvid kronan kl 2?
Svetsloppa, väl?Mysigt skick. Men vad är "pricken" på boettsidan bredvid kronan kl 2?
Från Löfvens samling?Svetsloppa, väl?
Patina!
Vi är nog några st som sitter och kollar på den....Tydligen fler än jag som sett ”a”:et i stället för ”e”:et...
http://sa.auction2000.se/auk/w.object?inC=SA&inA=20180611_0849&inO=400
Jupp.Vi är nog några st som sitter och kollar på den....
Vad brukar dom landa in på?
Ca: 17180kr då inkl provis och slag.Vad brukar dom landa in på?
14k+avgifter, vad är det jag missar? En tidig Polarouter med hammarautomat, tavla och boett i bra/ok skick...Tydligen fler än jag som sett ”a”:et i stället för ”e”:et...
http://sa.auction2000.se/auk/w.object?inC=SA&inA=20180611_0849&inO=400
Hade lämnat redan vid 9,5'.Ca: 17180kr då inkl provis och slag.
Förutom hyfsat skick är det är väl just att den är tidig och då märkt Polarouter och inte Polerouter. Jag har ju en tidig från -55 med hammarautomat men bara Polerouter..14k+avgifter, vad är det jag missar? En tidig Polarouter med hammarautomat, tavla och boett i bra/ok skick...