Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade de en aning om vad de sålde?Så går de när man snålar, då förlorar man
Förmodligen inte , eftersom dom mätte den till 35.5 mm förstHade de en aning om vad de sålde?
Nej. Jag var där och konstaterade att de skrivit fel men sade såklart inget. Dock gick de till en urmakare idag och lade till i beskrivningen 1.5h innan avslut.... Trodde verkligen jag skulle vinna min drömkronograf men icke... Jävla skitdag.Hade de en aning om vad de sålde?
De var nöjda med de 13 som låg...Nej. Jag var där och konstaterade att de skrivit fel men sade såklart inget. Dock gick de till en urmakare idag och lade till i beskrivningen 1.5h innan avslut.... Trodde verkligen jag skulle vinna min drömkronograf men också... Jävla skitdag.
Ahh, för en novis, vad är det med storleken som gör den så unik?Förmodligen inte , eftersom dom mätte den till 35.5 mm först
Fan vad surt men kommer förhoppningsvis fler drömkronografer.Nej. Jag var där och konstaterade att de skrivit fel men sade såklart inget. Dock gick de till en urmakare idag och lade till i beskrivningen 1.5h innan avslut.... Trodde verkligen jag skulle vinna min drömkronograf men icke... Jävla skitdag.
De var chockade när den gick till 10 och trodde den var "dödad"De var nöjda med de 13 som låg...
Finns länk till avslutad annons?Så går de när man snålar, då förlorar man
Du kan köpa min när jag tröttnatNej. Jag var där och konstaterade att de skrivit fel men sade såklart inget. Dock gick de till en urmakare idag och lade till i beskrivningen 1.5h innan avslut.... Trodde verkligen jag skulle vinna min drömkronograf men icke... Jävla skitdag.
https://www.tradera.com/item/350997172?utm_source=ios&utm_medium=link&utm_campaign=shareFinns länk till avslutad annons?
Vit?Du kan köpa min när jag tröttnat
Haha ja tyvärr , de va därför en svart också hade varit nice. Men som sagt jag va för snål men ångrar mig lite faktiskt. Hade kunnat sälja lite annat mögel, men men
Du får 10Haha ja tyvärr
Bra ! Då förstår jag varför du missade dennaDu får 10
Haha skojade såklart. Var med i toppstriden över 50Bra ! Då förstår jag varför du missade denna
Han som vann va nog redo för ytterligare 20k om någon hade tryckt på med budenHaha skojade såklart. Var med i toppstriden över 50
Mmmm har den känslan men det lär vi aldrig veta. dock inte 33.3 så 80 rätt dyrt..?Han som vann va nog redo för ytterligare 20k om någon hade tryckt på med buden
Vadå inte 33.3?Mmmm har den känslan men det lär vi aldrig veta. dock inte 33.3 så 80 rätt dyrt..?
Trodde det var ett annat verk men hade fel.... Satan då hade jag bjudit mer om jag vetat...Vadå inte 33.3?
Trodde det var ett annat verk men hade fel.... Satan då hade jag bjudit mer om jag vetat...
Typ sagt ovan. 37.5mm stålboett. 40tal. Svart Gilttavla. Lemania 33.3
Är ni säkra på 33.3 nu?Typ sagt ovan. 37.5mm stålboett. 40tal. Svart Gilttavla. Lemania 33.3
Kan du avgöra skillnaden mellan ett 33.3 och ett 15TL?
Absolut inte, men tänkte om någon här kunde så slängde upp bilden ifall attKan du avgöra skillnaden mellan ett 33.3 och ett 15TL?
Ahh synd men ja bra För mig är de två till synes identiska när man kikar bilder.Absolut inte, men tänkte om någon här kunde så slängde upp bilden ifall att
Det är väl auktion? Så svårt att bjuda under utrop?Ser ut att vara i trevligt skick, man bör kunna förhandla ner priset då den varit ute ett antal gånger.
https://www.ebay.de/itm/Cartier-San...423592?hash=item2ceb3115a8:g:KpEAAOSwxapcxyC7