• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

BCA7CAB6-17BD-43BB-9685-30527F54E25E.png

Skön snubbe att inte lägga nån vikt på info osv.. De som vet se vet liksom :) vad tror vi? Spretande prisbild internationellt 75-120k.

Når den 50?

Vill gärna höra vad han anser vara oäkta med den klockan.
Nu är auktionen borta och jag är ju ingen kännare på det sättet men jag tycker tachy-bezelen var väldigt avvikande med vända siffror helt plötsligt men så kanske det ska vara...? :bookworm:
Sedan fattar jag inte varför man avbryter en auktion om man fått ett sidobud...kan inte bara den personen buda som vanligt och lägga det högsta budet ändå? Vill man slipa Traderas avgifter bara då eller varför detta beteende..? Det var ju typ 8 dagar kvar på budgivningen...

Nu är auktionen borta och jag är ju ingen kännare på det sättet men jag tycker tachy-bezelen var väldigt avvikande med vända siffror helt plötsligt men så kanske det ska vara...? :bookworm:
Sedan fattar jag inte varför man avbryter en auktion om man fått ett sidobud...kan inte bara den personen buda som vanligt och lägga det högsta budet ändå? Vill man slipa Traderas avgifter bara då eller varför detta beteende..? Det var ju typ 8 dagar kvar på budgivningen...
Jag tycker det ser rätt ut, men vi kan ju kolla med experten ping @PR1973

Har sett den där kronan på 1163or, men vet inte om de hade samma?
Tycker den ser lite för stor ut (inte diametern utan djupet) men har sett lite olika kronor på dem. Hur som så är det inte så svårt att hitta en ny krona så det i sig hade inte varit ett problem.

Vet inte om det är samma på 1163rna som på dessa. Men 1163rna har helt klart inte så tjocka kronor.

Trist utveckling som inte gynnar intresset eller hobbyn men girigheten har alltid funnits hos människan....:shifty:
Tänkte bara på de som glatt gick in i budgivningen med förhoppningar och nu kan känna sig duktigt blåsta på konfekten....auktioner ska ju vara roliga och spännande, inte så här! :eek:

Senast ändrad:
Han fick väl typ 55 men då ska jag ha den imorgon, annars gäller inte budet.

Tillbaka
Topp