Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
oucch, @virrooo gonne get you
Ngt fel på den?Öhhhh...
Ngt fel på den?
Nån som har koll på Tradera. Hur bindande är det för en säljare att lägga upp en vara till auktion?
Vet inte om jag tror på det. Säkert högsta budgivare som kommit överens med säljaren om ett pris och då måste säljaren ha en orsak att stänga auktionen. Ser väldigt ärlig ut för att vara fake?Verkar vara klarlagt om statusen på klockan nu i alla fall....
Så det är helt ok att ljuga öppet på Tradera, känns märkligt och osar sjukt oseriöst...Vet inte om jag tror på det. Säkert högsta budgivare som kommit överens med säljaren om ett pris och då måste säljaren ha en orsak att stänga auktionen. Ser väldigt ärlig ut för att vara fake?
Det är ett otroligt oseriöst beteende.Så det är helt ok att ljuga öppet på Tradera, känns märkligt och osar sjukt oseriöst...
Vill gärna höra vad han anser vara oäkta med den klockan.Verkar vara klarlagt om statusen på klockan nu i alla fall....
Nu är auktionen borta och jag är ju ingen kännare på det sättet men jag tycker tachy-bezelen var väldigt avvikande med vända siffror helt plötsligt men så kanske det ska vara...?Vill gärna höra vad han anser vara oäkta med den klockan.
Jag tycker det ser rätt ut, men vi kan ju kolla med experten ping @PR1973Nu är auktionen borta och jag är ju ingen kännare på det sättet men jag tycker tachy-bezelen var väldigt avvikande med vända siffror helt plötsligt men så kanske det ska vara...?
Sedan fattar jag inte varför man avbryter en auktion om man fått ett sidobud...kan inte bara den personen buda som vanligt och lägga det högsta budet ändå? Vill man slipa Traderas avgifter bara då eller varför detta beteende..? Det var ju typ 8 dagar kvar på budgivningen...
Expert vet i katten, men jag tycker den ser helt ok ut Möjligen att kronan inte är korrekt för modellen, men det är knappast nog för att kalla den oäkta. Bezeln ser helt korrekt ut. Jag hade gladeligen köpt den.Jag tycker det ser rätt ut, men vi kan ju kolla med experten ping @PR1973
Har sett den där kronan på 1163or, men vet inte om de hade samma?Expert vet i katten, men jag tycker den ser helt ok ut Möjligen att kronan inte är korrekt för modellen, men det är knappast nog för att kalla den oäkta. Bezeln ser helt korrekt ut. Jag hade gladeligen köpt den.
Tycker den ser lite för stor ut (inte diametern utan djupet) men har sett lite olika kronor på dem. Hur som så är det inte så svårt att hitta en ny krona så det i sig hade inte varit ett problem.Har sett den där kronan på 1163or, men vet inte om de hade samma?
Tror inte han visste vad han satt på och att den kommer upp på en typ kaplans snart istället
Han fick väl typ 55 men då ska jag ha den imorgon, annars gäller inte budet.Nu är auktionen borta och jag är ju ingen kännare på det sättet men jag tycker tachy-bezelen var väldigt avvikande med vända siffror helt plötsligt men så kanske det ska vara...?
Sedan fattar jag inte varför man avbryter en auktion om man fått ett sidobud...kan inte bara den personen buda som vanligt och lägga det högsta budet ändå? Vill man slipa Traderas avgifter bara då eller varför detta beteende..? Det var ju typ 8 dagar kvar på budgivningen...
Hur menar du nu?Han fick väl typ 55 men då ska jag ha den imorgon, annars gäller inte budet.
Ett tidsbegränsat bud helt enkelt.Hur menar du nu?
Så det var du som kringgick Tradera?Ett tidsbegränsat bud helt enkelt.
Vet vem det är och han är medveten om priset han fått betala utöver klubbat pris och provision...
Om du vet vem det var, vill du fråga honom varför han säljer den igen?
https://www.sikoauktioner.se/auktion/473287
He he, nä. Men jag har varit fastighetsmäklare så jag vet hur folk brukar göra.Så det var du som kringgick Tradera?