Har inte all militär materiel ett m-nummer? Sen vet jag inte hur vanligt det är att det är ingraverat på detta sätt.Vanligt med både m-nummer och kronor? Tycker det känns skumt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte all militär materiel ett m-nummer? Sen vet jag inte hur vanligt det är att det är ingraverat på detta sätt.Vanligt med både m-nummer och kronor? Tycker det känns skumt.
Renoveringsobjekt men men...
ÄLDRE LEMANIA CRONOGRAF BÄTTRE RENOVERINGSOBJEKT
Utropspris: 100 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2020-12-06 16:29:11. Köp & sälj begagnade & oanvända Renoveringsobjekt på Tradera.www.tradera.com
Tyvärr den ska säkert lämna Sverige!Nu har de utländska budgivarna verkligen fått den att dra iväg!
Tyvärr den ska säkert lämna Sverige!
Tror ni de på antikfirman räknade med 65k ?
alexander kraft säljer ut några klockor ur sin vintagesamling, enligt honom själv till resonabla priser. Tyckte Rolexen såg fin ut.
Riktigt fulur.Vid en första halvsekunds anblick såg ju Heuern kul ut, vid en närmare titt så ser den extremt wonky och ommålad ut. Har aldrig sett sub-dials som är målade ovanpå siffrorna sådär, märklig stil och ful baksida. Men vad vet jag.
Vid en första halvsekunds anblick såg ju Heuern kul ut, vid en närmare titt så ser den extremt wonky och ommålad ut. Har aldrig sett sub-dials som är målade ovanpå siffrorna sådär, märklig stil och ful baksida. Men vad vet jag.
Fake Heuer, Crayola redials och dessa banden på de klockorna... inger ju inget större förtroende för säljaren... (jag har ingen aning om vem han är)Riktigt fulur.
Riktigt fulur.
Säljaren är chef för sothebys real estate i Monaco, har hotel och ett eget klädmärke. Håller hög profil, men uppenbarligen en skojare om Heuer är fake. Märkligt agerande av en sådan person.Fake Heuer, Crayola redials och dessa banden på de klockorna... inger ju inget större förtroende för säljaren... (jag har ingen aning om vem han är)
han måste ju inte veta ett skit om klockor bara för han har fina loafers utan strumpor och säljer dyra hus... han kanske inte vet att Heuern är fake eller att Rolexen är ommålad, ...överraskar mig nästan mer att han har såna "låtsas-vintage-strap-med-billiga-synliga-stygn-från-2016..." på ändå rätt fina vintageklockor om han nu ska veta nåt om stil och har bra med flis...Säljaren är chef för sothebys real estate i Monaco, har hotel och ett eget klädmärke. Håller hög profil, men uppenbarligen en skojare om Heuer är fake. Märkligt agerande av en sådan person.
Möjligt, men det jag menar är att han måste ljuga då han säger att det är kollade av två stora auktionshus, det var det jag tyckte var märkligt. En skojare i loafers helt enkelt, finns sådana med.han måste ju inte veta ett skit om klockor bara för han har fina loafers utan strumpor och säljer dyra hus... han kanske inte vet att Heuern är fake eller att Rolexen är ommålad, ...överraskar mig nästan mer att han har såna "låtsas-vintage-strap-med-billiga-synliga-stygn-från-2016..." på ändå rätt fina vintageklockor om han nu ska veta nåt om stil och har bra med flis...
ah, jag såg inte det förut: "all watches authenticated", skulle förvåna mig mycket om "Heuern" är legit...Möjligt, men det jag menar är att han måste ljuga då han säger att det är kollade av två stora auktionshus, det var det jag tyckte var märkligt. En skojare i loafers helt enkelt, finns sådana med.
Ja det var förvånande. Han har ju ett uber stekigt Instagramkonto. Framstår nästan som en seriefigur. Många coola bilar, hus och loafers.han måste ju inte veta ett skit om klockor bara för han har fina loafers utan strumpor och säljer dyra hus... han kanske inte vet att Heuern är fake eller att Rolexen är ommålad, ...överraskar mig nästan mer att han har såna "låtsas-vintage-strap-med-billiga-synliga-stygn-från-2016..." på ändå rätt fina vintageklockor om han nu ska veta nåt om stil och har bra med flis...
Fast det verkar ju som Heuren är helfejk, skulle nog nästan stå i Monacos lokaltidning att Alexander Kraft försöker sälja fejkklockor, rätt välkänd gubbe som byggt hela sin karriär på att stå för hög kvalitet.är väl en definitionsfråga?
Autenticated som äkta delar minus färgen på tavlan kanske? Var drar man gränsen? Gärna åt ett
Håll som säljare och ett som köpare
Det finns ju gråskala så att säga.
Det finns ingen "Mitt i Monaco" en-dag-i-veckan-men-ändå-"dagstidning"-av-presstödsskäl där nere... med reportage om nya skejt-rampen på fritidsgården... eller nerläggningen av kulturhuset...Fast det verkar ju som Heuren är helfejk, skulle nog nästan stå i Monacos lokaltidning att Alexander Kraft försöker sälja fejkklockor, rätt välkänd gubbe som byggt hela sin karriär på att stå för hög kvalitet.
Ha ha antagligen, nu släpper vi den där gubben.Det finns ingen "Mitt i Monaco" en-dag-i-veckan-men-ändå-"dagstidning"-av-presstödsskäl där nere... med reportage om nya skejt-rampen på fritidsgården... eller nerläggningen av kulturhuset...
Jag tror det levereras ett inbundet band med mottagarens monogram i guld varje dag av en gubbe i frack... finansierat med mycket stora annonsintäkter från mäklare...
Han verkar väldigt ensam. Förutom hunden och päronen. Tycker lite synd om han...Ja det var förvånande. Han har ju ett uber stekigt Instagramkonto. Framstår nästan som en seriefigur. Många coola bilar, hus och loafers.
Urk för APR...blir spännande finns en fungerande till salu i NY
En slant.Paul Newmans icke "Paul Newman" Daytona Cosmograph såldes idag för $5,475,000.
Osäker om det var spekulationen, det var inte riktigt samma hype kring 6263"Big Red" som den riktiga "Paul Newman" Daytona 6239 som såldes för $17,75m. 3 år sen.En slant.
...men visst förhandsspekulerades det en del om att den skulle landa på över $10M?