Aquanaut 5065A, alltså 38 mm boett som många gillar. Själv föredrar jag 36 för mina handleder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett par snäpp under den här tråden, fäst.Hej, letar efter en länksamling till bra auktionssiter i Sverige och EU, någon som vet om en sådan finns på KS? Tack!
Damn!Stenhårt Zenith
Vintage dykar klocka Zenith S58 mycket ovanlig!
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-02-27 20:00:00. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Kan bara instämma! Är inte ofta en med hammarautomaten 133.8 dyker upp. Jag föredrar den ljusa tavlan också, men den är kanske lite väl härjad. Grym mojo trots allt!Damn!
Verkligen en modellerna jag hade velat lägga mina vantar på nån gång.
Lite trist tavla, dock.
Ferrari-logga i en tankebubbla.Denna va ändå ball!
Valjoux - Fightmaster Chronomaster - 9005 "NO RESERVE PRICE" - Men - 1980-1989
Perfect aesthetic condition, very good, few signs of wear, exceptional automatic chronograph 10th Gruppo Caccia Chronograph Fightmaster 1970/80 assigned to the Italian Air Force, very rare original GMT patent It measures 40mm without crown and 45mm at the lugs Strap and crown but not branded...www.catawiki.com
ja det var inte det snyggaste kanske. Tror inte det är Ferrari dock, antog att det var någon militär symbol..Ferrari-logga i en tankebubbla.
ja det var inte det snyggaste kanske. Tror inte det är Ferrari dock, antog att det var någon militär symbol..
En Rolex också!Nu kan jag väldigt lite om Heuer. Men kanske är detta något för någon här?
Reservdelar till klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Reservdelar till klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Men har det någonsin stått Carrera på en sån? Såg nu. Det har det. Trodde det var en Pasadena. De har ju dock 3 sub dialsEn Rolex också!
Man blir alltid skeptisk till de där högarna med skräp och något guldkorn, men har svårt att se att det skulle ha gjorts kopior av den Heuern.
Nu kan jag väldigt lite om Heuer. Men kanske är detta något för någon här?
Reservdelar till klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Reservdelar till klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Tror att det beror på fake rolexen som låg i högen. Blev antagligen nedtagen på grund av denAnnonsen borta...
Kan det vara en cyberattack mot Tradera - eller kanske någonting helt annat.
Ah… Så kan det så klart vara.Annonsen borta...
Kan det vara en cyberattack mot Tradera - eller kanske någonting helt annat.
Jag har inte bra koll på Rolexpriser men om den bara lockar spekulanter som inte klarar av att fullfölja ingångna avtal vid aktuell pridnivå så kanske det inte är så värst förmånligt. Men man får väl ändå hålla tummarna för säljarens skull att den lockar någon med en bättre historik än den som leder budgivningen nu.Om någon vill äga en Rolex till förmånligt pris kanske. OBS bara 5 timmar kvar enligt tradera
Är nog ingen fara .Jag har inte bra koll på Rolexpriser men om den bara lockar spekulanter som inte klarar av att fullfölja ingångna avtal vid aktuell pridnivå så kanske det inte är så värst förmånligt. Men man får väl ändå hålla tummarna för säljarens skull att den lockar någon med en bättre historik än den som leder budgivningen nu.
Avslutad - Rolex 6694 !Prisbump!
Tja! Jag har här en Rolex 6694 från 1981 i original skick, underbar klocka. Ingen servicehistorik men 2019 gjordes det en rengöring av verket och klockan, den var i så pass bra skick att det var bara det man behövde göra, finns ett kvitto från klockmaster för detta men står inte vilken klocka...klocksnack.se
Jo finns många oseriösa köpare på tradera men finns bra också, idag hade jag tur o fick betalt direkt efter avslutad auktionJag har inte bra koll på Rolexpriser men om den bara lockar spekulanter som inte klarar av att fullfölja ingångna avtal vid aktuell pridnivå så kanske det inte är så värst förmånligt. Men man får väl ändå hålla tummarna för säljarens skull att den lockar någon med en bättre historik än den som leder budgivningen nu.
Avslutad - Rolex 6694 !Prisbump!
Tja! Jag har här en Rolex 6694 från 1981 i original skick, underbar klocka. Ingen servicehistorik men 2019 gjordes det en rengöring av verket och klockan, den var i så pass bra skick att det var bara det man behövde göra, finns ett kvitto från klockmaster för detta men står inte vilken klocka...klocksnack.se
Gissar på GF-länk, hade helt missatARMBANDSUR, Certina, Labora.
Manuell, liten sekund. Caliber K.F.320. Boettref 8614.1 Diameter ca 32 mm.auctionet.com
Jösses vad den här stack iväg. Sällsynt referens eller bara urstarka skallar på två budare? Kanske någon KS:are som knep den?
Sedär ja, en länk jag faktiskt inte ens känner till. Tjusig var den hur som.Gissar på GF-länk, hade helt missat
Finns det verkligen med sådant lås? Det har jag aldrig sett förut.Gissar på GF-länk, hade helt missat