Diskussion? Tycker jag blev mer påhoppad av halva forumet för någonting som var extremt, Ytterst harmlöst där jag uppfattade kommentarer som "Det där är inga fynd direkt" o "dumpa på ditt skit på nån annan" som ytterst otrevliga. Sen att jag svarar på allas kommentarer handlar väl mer om hyffs mot den som skrivit trots att jag känner att man kanske borde lärt sig det eviga mottot - "sköt dig själv o skit i andra" o kanske t.o.m det andra - "har man inget snällt att säga så kan man vara tyst".
känner jag att jag blir påhoppad och utsatt för svågerpolitik så kommer jag försvara mig, Vilket alla borde göra men vågar gissa på att flera i tråden absolut aldrig varit med om att någon gör, Vi bor trots allt i Sverige där alla håller käften o knyter näven i fickan om dom blir konfronterade i slutändan, Men den gubben funkar inte med vissa av oss
. Var inget otrevligt menat från min sida mot någon annan än dom jag anser var otrevliga/dryga mot mig
. Vill man inte att jag ska fortsätta skriva så är det ju väldigt enkelt att bara ge fasen i att citera mig
.