• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Jäkligt cool!?

$_57 (2).JPG

$_57.JPG

$_57 (1).JPG

http://www.ebay.co.uk/itm/Gruen-Aut...981?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ae8578a05

VI börjar där! Jag tänker att vi skulle kunna operera oss så vi delar arm, alltid klockan på mittenarmen, på så sätt kan vi ha den samtidigt! Kör vi techno tänker jag full-sleevearmband i latex till klockan...

Japp! Jag skriver ut alla avtal och bokar tid hos kirurgen jag känner i Colombia så kör vi. Vi fimpar min högerarm så slipper jag min suddiga tatuering!

Crap...kastade in ett bud på en klocka iom att jag inte är hemma auktionsdagen.....så nu sitter jag och väntar på att någon bjuder över så jag kan köpa annat jag hittat under tiden... :banghead:.

...låångt ifrån en av deras roligaste modeller, ...7736... ...kvalitetskänslan är samma som ett VVS-system i tredje världen... ;)
(skojar lite, men deras bättre (äldre) modeller är betydligt mer undervärderade)

Tycker man kan se en tydlig tendens av det på bilderna. Boett/Länk slut eller var det något mer du noterade?

Bucklig länk och verkligen, verkligen sliten. Denna måste ha varit någons vardagsur sedan den var ny, rätt sjukt egentligen. Visst kan man se att den är sliten på bilderna men hade hoppats den skulle vara bärbar med lite lapping machine och meck men icke. Får väl fortsätta att drömma...

Tillbaka
Topp