Din stil eller?Ojoj, snyggt!
Tror jag såg du hade en liknande när man har letat vintage kronografer?
Framförallt undrar man ju om det är en cal 321..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din stil eller?Ojoj, snyggt!
Här har ni ett objekt!
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2881/vara/1127459
Låt bli!
Din stil eller?
Tror jag såg du hade en liknande när man har letat vintage kronografer?
Framförallt undrar man ju om det är en cal 321..?
Verkligen! Det är ju vara någon föregångare känns det som iaf!
Låt bli!
Haha leder någon mån tro?
Ska vi köra på delad vårdnad? Varannan vecka!Ses på tisdag
Haha inte börjat buda än mvh Snajpaaah
Ska vi köra på delad vårdnad? Varannan vecka!
Kanske det, mini passaround! Sen kan vi registrera partnerskap, flytta till Tyskland och starta ett technoband
VI börjar där! Jag tänker att vi skulle kunna operera oss så vi delar arm, alltid klockan på mittenarmen, på så sätt kan vi ha den samtidigt! Kör vi techno tänker jag full-sleevearmband i latex till klockan...
Fin! Väldigt lik Blancpain FF.
Det här var en kronograf som i alla fall jag tyckte var lite käck:
http://www.ebay.com/itm/Stunning-1960-70s-Gallet-3-Register-MultiChron-Pilot-Divers-Chronograph-Watch/391117228337?_trksid=p2047675.c100010.m2109&_trkparms=aid=555012&algo=PW.MBE&ao=2&asc=29979&meid=0e8d24e90e6045b9bbc17a078c6847e6&pid=100010&rk=1&rkt=24&sd=111549508433
...låångt ifrån en av deras roligaste modeller, ...7736... ...kvalitetskänslan är samma som ett VVS-system i tredje världen...
(skojar lite, men deras bättre (äldre) modeller är betydligt mer undervärderade)
...låångt ifrån en av deras roligaste modeller, ...7736... ...kvalitetskänslan är samma som ett VVS-system i tredje världen...
(skojar lite, men deras bättre (äldre) modeller är betydligt mer undervärderade)
Högst troligt 321, lume-siffror gick outa fashion långt före 1967 på den typen av klockor, ser nice ut (men jag köper inte)
Ja, övervärderat skräp, endast för initierade rörmokare. Mer Bombay plumbing: http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-MONACO-HEUER-WATCH-MANUAL-CHRONOGRAPH-1970-039-S-7738-/2315221547843:dje Världens... ...å vad jag förstår så ligger tavla o boett på samma nivå?
Tänkte köpa denna men var och tittade på den idag och den är helt slut. Avråder helt klart till köp. Sörjer verkligen detta då det är en underbar dinka.
Tänkte köpa denna men var och tittade på den idag och den är helt slut. Avråder helt klart till köp. Sörjer verkligen detta då det är en underbar dinka.
Tycker man kan se en tydlig tendens av det på bilderna. Boett/Länk slut eller var det något mer du noterade?
Ja Tack!