Tog en kvalitetsstund med Pashan ikväll. Rengjorde klockan, pillade bort den kvarvarande färgen i vridringen och borstade/polerade länken lätt. Ultraljudstvätt av länken. Putsade upp vridringen en aning. Kortade länken. Tacksam för att det fanns en halvlänk (vänster sida på bilden nedan) då den gjorde att det blev perfekt passning. För frun - om hon vill ha den får jag korta ytterligare.
Före
Efter:
En lustig sak som jag inte noterat innan är att det sitter ett litet förstoringsglas över datumet - monterat i tavlan! Diskret måste jag säga... Upptäckte det inte förrän på bilden.
Ljuset ikväll och av det följande bild gör inte klockan rättvisa. Den ser faktiskt grymt fin ut i verkligheten. Ska försöka ta dagsljusbilder imorgon - med länk förstås!
Före
Efter:
En lustig sak som jag inte noterat innan är att det sitter ett litet förstoringsglas över datumet - monterat i tavlan! Diskret måste jag säga... Upptäckte det inte förrän på bilden.
Ljuset ikväll och av det följande bild gör inte klockan rättvisa. Den ser faktiskt grymt fin ut i verkligheten. Ska försöka ta dagsljusbilder imorgon - med länk förstås!
Senast ändrad: