Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En schleten Chronolympic från 75-76 har fått smaka på sommarlänk ikväll.. Skön och tung beater till torsdagens vedermödor!
Vafalls?Härlig, men för guds skull byt ut den där länken och släng på ett tropic eller schysst läder!
Vafalls?
Länken är ju som ljummen sommarbris som lätt smeker kinden och kittlar i håret...
Bytte från ett honungsrally som inte kändes rätt alls...
Hehe, fina dinkor och förjäkla fin länk du hade där...Kom på att jag har några stycken så det togs en gruppbild igår när DS-2:an kommit hem.
Tack för tips, drog på det mesh jag hade, för mesigt....Du han svara innan jag ändrade mitt inläg.
Tror som ovan att vitt tropic, eller sharkmesh kan fungera bra.
Köpte ett sådant här själv som sitter på Helvetian. Hög kvalite till bra pris.
http://www.ebay.co.uk/itm/22mm-Shar...090?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2c6754d222
Kan utan tvivel se ett vitt Tropic eller ett blått för att liva upp det lite så här till sommarenTack för tips, drog på det mesh jag hade, för mesigt....
Men jag kan absolut bära upp ett vitt tropic, @Gummo kan intyga detta
På med raggarlänken igen, kool ju!Tack för tips, drog på det mesh jag hade, för mesigt....
Men jag kan absolut bära upp ett vitt tropic, @Gummo kan intyga detta
Riktigt vacker! Du verkar ha haft tur på arvfrontenArvegods från min farfar, används bara vid speciella tillfällen.
Ungefär 50 år gammal nu !
Neee....På med raggarlänken igen, kool ju!
Tack ! Ja jag har ärvt 3 ur, jag har postat bilder av dem alla här på vintage sidan. Ett av dem är ett fickur, har du sett alla ??Riktigt vacker! Du verkar ha haft tur på arvfronten
+1 jättefin!Riktigt vacker! Du verkar ha haft tur på arvfronten
Sjukt cool!
Det var som tusan, vart köper man detta ?Testade displex!
Kort sagt är jag mycket nöjd med resultatet!
Hittade även ett armband på lyckselemarknaden som jag tycker är som gjort till klockan!
Tackar tackar, skall införskaffas a.s.a.p !Clas Ohlsson 49Kr