Martin Lovasz
Guld
Tusan!!!Japp...alla som har 36 Certina eller fler kan kalla sig det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusan!!!Japp...alla som har 36 Certina eller fler kan kalla sig det
Tack för förtydligandetJapp...alla som har 36 Certina eller fler kan kalla sig det
Tack för förtydligandet
Tack!Så bara en till Skämt åsido, fantastiskt gäng och jag inser att jag har för få Certinor.
Tack! Jo, den står på listan att göra...Den e ju superfin! I med ny spiral (cal320 i guess) serva verk, byt glas och på med länken igen!
Haha tydligen! Bra samlat! Men fram med bättre i bild i bra ljus!Finns det något som heter Certinaholic?!
@ittam gör det inte! Zacke kommer bara hålla på att kalla oss "SÄÄR-TINOR" osv!Haha tydligen! Bra samlat! Men fram med bättre i bild i bra ljus!
hahaha@ittam gör det inte! Zacke kommer bara hålla på att kalla oss "SÄÄR-TINOR" osv!
Haha tydligen! Bra samlat! Men fram med bättre i bild i bra ljus!
Klart Zacke ska ha en bättre bild, och om han retas vet vi ju att han gärna skulle vilja ha fler än han har@ittam gör det inte! Zacke kommer bara hålla på att kalla oss "SÄÄR-TINOR" osv!
Älskar det!! ❤❤Klart Zacke ska ha en bättre bild, och om han retas vet vi ju att han gärna skulle vilja ha fler än han har
Blev visst 49, tror jag hittat alla i samlingen....
vet inte om bilden blev speciellt mycket bättre. Dålig kamera och bor i en grotta..
Edit: Den femtionde är på väg, och den hoppas jag kan bli bra..
Då är vi två Och tack för härlig respons!Älskar det!! ❤❤
Hatten av, jag är bara avis, det är därför jag retas med @FadershanKlart Zacke ska ha en bättre bild, och om han retas vet vi ju att han gärna skulle vilja ha fler än han har
vet inte om bilden blev speciellt mycket bättre. Dålig kamera och bor i en grotta..
Tack! Och så ska det vara i vår härliga vintageavdelningHatten av, jag är bara avis, det är därför jag retas med @Fadershan
Otroligt bra trippel! Snyggt!En trippel Sär-tinor!
Sär-tinor var det ja,hahaha.. Och inga dåliga Sär-tinor heller!!En trippel Sär-tinor!
Den där DSen är ju verklige "to die for" som kidsen på stan säger Men stämmer in i kören att det är en sjukt imponerande tripple!En trippel Sär-tinor!
Klart Zacke ska ha en bättre bild, och om han retas vet vi ju att han gärna skulle vilja ha fler än han har
Tack!Den där DSen är ju verklige "to die for" som kidsen på stan säger Men stämmer in i kören att det är en sjukt imponerande tripple!
Imponerande samling! Då vet man ju vad man ska sträva emot
Tack!
Tog några år, men det har det varit värt. Många köpta som "skrotklockor", och halva nöjet har varit att få fart på dom igen
Bjuder på en bild på mina Laboror. Från vänster till höger är de ungefär från -43,-44,-45,-50. Visst är det väl rimligt att man har en från varje år? Ser vissa luckor I årtalen som samlaren i mig inte tänkt på förut
Mycket fint!
Tycker den från 1943 har den läckraste boetten.
Det är något med den runda magen som jag inte kan motstå.Jättefina, kul att se! Tänk att man kan tycka så olika Martin Jag fördrar stålboetterna både i form och material!
Riktigt trevlig samlingBjuder på en bild på mina Laboror. Från vänster till höger är de ungefär från -43,-44,-45,-50. Visst är det väl rimligt att man har en från varje år? Ser vissa luckor I årtalen som samlaren i mig inte tänkt på förut