Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, ja den är trevlig.Diamastern är mycket trevlig. Svag för dessa gamla samarbeten i tungsten.
Wow fräck!! Är urtavlan pärlemor?Den här fick följa med hem idag, kunde inte låta bli! Riktigt härlig grön tavla och caset va ju inte dumt heller! Snabbgoogla lite men hitta ingen liknande, ovanlig modell?
Vet ej men har ju den effekten iaf, gnistrar ordentligt i ljuset.Wow fräck!! Är urtavlan pärlemor?
Band!Då fyller jag på med en Bristol 228 med klassiska 25-651 som så ofta brukar synas i DS. Fint guld-på-stål-arbete på denna modell. Länk eller band?
Jag är alltid glad i länkar men tycker band passade bättre på den!Då fyller jag på med en Bristol 228 med klassiska 25-651 som så ofta brukar synas i DS. Fint guld-på-stål-arbete på denna modell. Länk eller band?
går den bra? Köpte en likadan som tyvärr fick åka tillbaka pga skruttig gång.Klarade inte av att tjejen bar Apple Watch
Servade den så nu funkar den fint.går den bra? Köpte en likadan som tyvärr fick åka tillbaka pga skruttig gång.
Klarade inte av att tjejen bar Apple Watch
Snyggt!
Ja det är det!Cool! Är det hacking och qick set av datum på dessa?
Ja det är det!