Og hvilken klokke skulle passe til den her? Er min egen, staar i Norge og venter paa anledning til aa komme til Thailand.
Hade satsat på en sådan här:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Og hvilken klokke skulle passe til den her? Er min egen, staar i Norge og venter paa anledning til aa komme til Thailand.
Ha ha, motorn innan var en fullkomligt galen 454:a, jag har inte hunnit köra så mycket än men den verkar lugn och trygg med tillräckligt mycket pulver om man fläskar på Nästa helg blir det vårmek i garaget inför besiktningDet ser riktigt trevligt ut. Pigg eller hysterisk…?
Härlig hoj! Tänkte föreslå nån vintagekronograf från seiko och denjohan's kandidat känns mitt i prick!Hade satsat på en sådan här:
Återkopplar med denna kombination till tiden där mitt bilintresse peakade…
Kungen från muskelbilseran Hemi `Cuda 1971.
Till get väljes en muskelklocka: Zenith El Primero "Tv-screen" aka "Big blue"…
Den här kombinationen är nog en anakronism. Vem vet…?
Ja, har jo min egen 6139-6000, men det her er en paralell-twin, er redd vibrasjonene tar knekken på mekanisk. Kvarts er nok tingen her.....Härlig hoj! Tänkte föreslå nån vintagekronograf från seiko och denjohan's kandidat känns mitt i prick!
Nå, den här då?Ja, har jo min egen 6139-6000, men det her er en paralell-twin, er redd vibrasjonene tar knekken på mekanisk. Kvarts er nok tingen her.....
Gör en del jobb åt Porsche och stötte därmed på denna skönhet. Kombinera med valfri chrono.
Coolt! En av världens ballaste racerbilar!
Finns så klart en chrono som passar extra bra till Gulf-målad kort 917:
På rak arm knäcker jag inte vad som står bakom kurzhecken dock, ser också ut att vara något spännande.
Bra öga, det stämmer.Gissar att det är en 787 som står bakom. En Formula 2 modell från tidigt 60-tal som bla kördes av Jo Bonnier. Cool, men inte som en 917 förstås
Land Rover 88, hade en sådan för 20 år sedan ångrar verkligen att jag sålde den.Vad sportar man för kärra till en Snowflake?
Land Rover 88, hade en sådan för 20 år sedan ångrar verkligen att jag sålde den.
Känns långt tills dess tyvärrLängtar redan till våren.
Lip och Renault Alpine
Ingen dålig kombo!
308-328 är vansinnigt läckra bilar där allt är ”rätt”!Har ju denna!
det som saknas är....
Wow! Vilken kombo!308-328 är vansinnigt läckra bilar där allt är ”rätt”!
Kan bara hitta en Ferrari kombo som slår din!
Det bara måste vara denna!
Daytonan ser ut att gå i 200km/h när den står stilla!
Men då blir det dyrt!
Bilder stulna från WWW
Ferrari är inget bilmärke, det är en religion!Wow! Vilken kombo!
Så fort jag tänker på 308-328 Ferraris känner jag den ljuvliga doften av italienskt läder och den låga karossen. Oslagbara bilar! Den och någon Austin Healy vore så coolt att få testa någon gång..
Sen har vi en till vinnande Rolex Ferrari-kombo
Så jävla bra!Kanske för självklart, men ändå... Trabant och Ruhla!
Tänkt länge på det, men i dag knäckte jag nöten!Vad sportar man för kärra till en Snowflake?