Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spelat in med fyra vintagelirare från KS som kommer bli sex avsnitt. Sen två avsnitt där jag och @eriksson850 snackar skit och mekar klockor. Kommer troligen spela in mer i höst och om jag lyckas lura med @Aurum skulle jag nog vilja snacka om annat än Polaris ...Riktigt kul koncept och grymt avsnitt! Kan vi räkna med fler KS-profiler som gäster? Snacka Polaris med @Aurum i en timme hade varit något.
Haha då kollade du ju inte klart iom att det kmr part2? Det går att gå mer på djupet tro mig men jag tror att våra värdar ville hålla det på något mellanplan så det kan passa både nya å gamla. Jämför man med annat i genren tkr jag nog att detta skrapade mer på ytan än många andra klockkanaler. Kul att du kolla å gillade det! Vintage watch club har gjort ett fint jobb å det ska bli så kul att se de andra gästerna oxå!!Kollat premiären, tack för ett trevligt avsnitt! Kändes nästan lite kort så öka gärna på några minuter framöver, har inget emot om ni går ännu mer på djupet.
Inte riktigt ett format för mig, men hade förhoppningsvis handlat om mer än Polaris.Spelat in med fyra vintagelirare från KS som kommer bli sex avsnitt. Sen två avsnitt där jag och @eriksson850 snackar skit och mekar klockor. Kommer troligen spela in mer i höst och om jag lyckas lura med @Aurum skulle jag nog vilja snacka om annat än Polaris ...
Jo, såg att det kom en del två, men höll på att preppa inför grillen och med två små barn känns det rätt skönt om man kan dra ut på förberedelserna lite längre, särskilt med ett glas rosso så här på en fredagHaha då kollade du ju inte klart iom att det kmr part2? Det går att gå mer på djupet tro mig men jag tror att våra värdar ville hålla det på något mellanplan så det kan passa både nya å gamla. Jämför man med annat i genren tkr jag nog att detta skrapade mer på ytan än många andra klockkanaler. Kul att du kolla å gillade det! Vintage watch club har gjort ett fint jobb å det ska bli så kul att se de andra gästerna oxå!!
Haha, respekterar det! Ja nä jag har iaf begränsat mig till DS och tror jag nämner vrf i avsnittet eller så är det i part2 En av de hårdaste dykarna genom tiderna är ju en DS-2 iofs och tror vi nämner @Gummo s sådan oxå!Jo, såg att det kom en del två, men höll på att preppa inför grillen och med två små barn känns det rätt skönt om man kan dra ut på förberedelserna lite längre, särskilt med ett glas rosso så här på en fredag
Ser fram emot att höra mer om DS då jag smygtittar i tråden alltsomoftast även om jag bara äger DS 2 (som inte verkar få samma kärlek)
Hoppas det inte lät som att jag var missnöjd med programmet på något sätt, för så var det bestämt ej. Tyckte det var ett kul avsnitt och ser fram emot att följa serien framöver. Verkligen bra jobbat @Fadershan , @eriksson850 och @GummoHaha, respekterar det! Ja nä jag har iaf begränsat mig till DS och tror jag nämner vrf i avsnittet eller så är det i part2 En av de hårdaste dykarna genom tiderna är ju en DS-2 iofs och tror vi nämner @Gummo s sådan oxå!
Tack! Kanske ett Soviet-special vad det lider?Mycket trevligt! Kul avsnitt med nedslag i DS träsket! Ska bli intressant att följa!
Tack! Vad tror du om ”Vi ringer Rogart!” som ett återkommande inslag i fix å trix avsnitten.Grymt avsnitt . Bara sett lite i början . Men ska kolla resten igen och kul att se männen bakom . @Gummo @Fadershan och @eriksson850 .
Får bli mitt straff. Det kanske inte så artigt att somna till när de andra pratar om höjden på timhjul och mintrörJag tänker mig ett specialavsnitt för premium-prenumeranter "Gummo mäter minutrör".
Kul snack och funkar betydligt bättre än pod när man som här får lite snyggt inklippta närbilder på de klockor som diskuteras.
Filmad GTG! Livesänd BCF-auktion! Jävlar vilket drag!Sjukt mysigt! Grymt att ni gjort detta!
Gtg i höst....!
Danke!!!Hur har man missat detta! Riktigt roligt och bra! Keep it up!
Tack! Fick höra att stämningen påminde om Trafikmagasinet Bättre betyg går inte att få i min bok (förutom om nån jämför med Visst Nappar Det med Bengt Öste).Jättetrevligt och ett överraskande kul sätt att börja helgen med. Brukar vara skeptisk till videoformat eftersom det är så oförlåtande, men det här kändes genuint och lagom nördigt. Bra jobbat.
Det får vi fundera på . Känner mig lite som en outsider i denna nörd familj. Ni är så grymt kunniga och nördiga. Meka kan jag men hänger inte med i det nördiga på samma sätt. Så kul att se @eriksson850 som hjälpte mig igång en gång i tiden. Men massa kloka tips . Och @Gummo med sina roliga trådar. Sjutton vet om man kan söka så långt bak som till när han slipa till en länk i sandlådan. Tror det var en aqualand? Och @Fadershan som jag hjälp en del. Och tvärtom. Vi hänger mycket i fix och trix tråden. Där känner jag mig hemma. Sett Youtube videon nu. Ser fram emot part 2Tack! Kanske ett Soviet-special vad det lider?
Tack! Vad tror du om ”Vi ringer Rogart!” som ett återkommande inslag i fix å trix avsnitten.
Får bli mitt straff. Det kanske inte så artigt att somna till när de andra pratar om höjden på timhjul och mintrör
Bästa på youtube! Jag kollade nyss avsnittet tillsammans med frun. Lite radiumsöndagsmys i tv soffan. (Hon satt kvar hela avsnittet)
Hon scrollade på mobilen för det mesta men tyckte det var lite underhållande
Men hon sov va?
Tack! Redan fått tacka nej till många som vill samarbeta, nu när Paradise Hotell lagt ner letar kanalerna efter gamlingar med udda intressenAlltid lika roligt med svensktalande klockvideos på Youtube. Det hade varit otroligt kul att se en collab tillsammans med "Svenska Klockkanalen".