• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage Swap Meet och sommarfest!

Det får vi fundera på . Känner mig lite som en outsider i denna nörd familj. Ni är så grymt kunniga och nördiga. Meka kan jag men hänger inte med i det nördiga på samma sätt. Så kul att se @eriksson850 som hjälpte mig igång en gång i tiden. Men massa kloka tips . Och @Gummo med sina roliga trådar. Sjutton vet om man kan söka så långt bak som till när han slipa till en länk i sandlådan. Tror det var en aqualand? Och @Fadershan som jag hjälp en del. Och tvärtom. Vi hänger mycket i fix och trix tråden. Där känner jag mig hemma. Sett Youtube videon nu. Ser fram emot part 2
Nästa avsnitt blir nog ett fix å trix avsnitt för nybörjare. En timmes !? skitsnack när @eriksson850 guidar mig medan jag putsar plexit på en repig gammal citizen 😂

Bästa på youtube! Jag kollade nyss avsnittet tillsammans med frun. Lite radiumsöndagsmys i tv soffan. (Hon satt kvar hela avsnittet) 🥳
Det är ju otroligt! Ingen i min familj pallade mer än 5min! Eller ju förresten min systerdotter ringde å fråga om hon kunde få vara med i part2 men då med inslag av simhopp som hon pysslar med.. Jag räckte över telefonnumret till @Gummo och namnet till @eriksson850 s Official-idol-IG så får de ta det därifrån! :)

Det är ju otroligt! Ingen i min familj pallade mer än 5min! Eller ju förresten min systerdotter ringde å fråga om hon kunde få vara med i part2 men då med inslag av simhopp som hon pysslar med.. Jag räckte över telefonnumret till @Gummo och namnet till @eriksson850 s Official-idol-IG så får de ta det därifrån! :)
Min fru såg 20min. Min dotter såg en minut och kontrade med stt visade sin TikTok med suddiga bilder på spaghetti. Min son frågade snabbt vilka klockor han skulle få ärva och stack iväg med skateboarden🤷‍♂️

Riktigt kul att ni bjuder på detta och att man nu har ansikten bakom nicken 👏👏 man tjötat med och har gjort affärer/byten med genom åren.

Senast ändrad:
Tack för alla fina ord!

Sprid gärna och tvinga er omgivning att prenumerera så att Youtube låser upp lite snajsiga features🔥💯🔥

Här är några kommentarer som värmt lite extra:
”Nästan lika bra som Trafikmagasinet! Du är
lite lik Christer Glenning.”
”Som ett lugnande havsbrus.”
”Jag blev så inne i det att jag missade en trasig Lagonda på Tradera!”
”Gripande och realistiskt porträtt av tre, djupt störda, manliga psyken.”

Senast ändrad:
Tack för alla fina ord!

Sprid gärna och tvinga er omgivning att prenumerera så att Youtube låser upp lite snajsiga features🔥💯🔥

Här är några kommentarer som värmt lite extra:
”Nästan lika bra som Trafikmagasinet! Du är
lite lik Christer Glenning.”
”Som ett lugnande havsbrus.”
”Jag blev så inne i det att jag missade en trasig Lagonda på Tradera!”
”Gripande och realistiskt porträtt av tre, djupt störda, manliga psyken.”
Haha asså den sista är så fin och äkta :D

Tack! Verkligen tack... jag bildgoogla "sexgeting"... Min fru undra vafan det var frågan om men då sa jag bara att det var ditt betyg på youtubegrejen.. pervers typ tyckte hon då. Aja, ni lär synas i sommar förresten när vi kommer förbi! ;)
Hahah!
Jag såg ju det direkt när jag skrivit, men fick sen något annat att fundera på och glömde då ändra.

Men fuck it - Sexgetingar är ju ett så gott betyg som något! ;)

Ni är så jävla välkomna!
Ska göra mitt bästa för att lyfta mitt anseende då.

Mycket bra! Precis sådant här man behöver när GTG inte finns längre. Bara som info som du säkert vet om, när du pratar i slutet Gummo så hörs bara ljudet i vänster kanal.

Mycket bra! ser fram emot fortsättningen och nästa live GTG! :)
Tack! Skriver så klart upp dig på gästlistan!
Mycket bra! Precis sådant här man behöver när GTG inte finns längre. Bara som info som du säkert vet om, när du pratar i slutet Gummo så hörs bara ljudet i vänster kanal.
Tackar! Jag måste ha kommit åt nåt skit när jag drog i ljudreglarna... Jag har tyvärr inte svart bälte i Digital ljudmix.

Här en timma med fokus för den som är mer nyfiken på Radium:

Min egna favorit:
AC67D55B-AED0-4A79-B342-BA00F7153F9F.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp