• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage trippel

Psykel

Patek
Tack! Har skalat ned på antalet så nu är det nästan bara Movado kvar. Duger bra för mig i alla fall.
SAM_3293.jpg
Fått upp ögonen för Movado den senaste tiden, speciellt efter att jag plockade hem en Chronomètre i scarabboett. Har även span på en Solidograf på tratten som jag hoppas ingen annan sett. Den längst till höger var helt sjukt läcker! Har du nåt profilfoto på den?
 

Skuggan

Omega
Fått upp ögonen för Movado den senaste tiden, speciellt efter att jag plockade hem en Chronomètre i scarabboett. Har även span på en Solidograf på tratten som jag hoppas ingen annan sett. Den längst till höger var helt sjukt läcker! Har du nåt profilfoto på den?
Här är några extra bilder. Förstår att jag ska låta bli Solidografen...jag är inte girig. Suktar efter en kronograf men det lär inte finnas så gott om delar till dem när de ska servas.
20180619_205711.jpg
20180619_205641.jpg
20180619_205608.jpg
 

Psykel

Patek
Här är några extra bilder. Förstår att jag ska låta bli Solidografen...jag är inte girig. Suktar efter en kronograf men det lär inte finnas så gott om delar till dem när de ska servas.
20180619_205711.jpg
20180619_205641.jpg
20180619_205608.jpg
Underbar! Det kommer definitivt bli mer Movado i min samling framöver! Ska iallafall sikta på en trippel så jag kan posta här! :D
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
En trippel med Italienskt ursprung fotad i Italien. Tre självklara reskamrat när man åter till Toscana.
Breil depthometer och Breil 1000m dykare. Samt Laurens Min-stop parkmeter på en Campagnolo länk. Muren i bakgrunden är dock en aning äldre än klockorna... Huset byggdes under slutet av 1300talet.
IMG_20180620_170714.jpg
 
Senast ändrad:
Topp