Verkligen, jag gillar lite kött på benenTack, ja dom är lätta att gilla med dom feta luggarna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen, jag gillar lite kött på benenTack, ja dom är lätta att gilla med dom feta luggarna.![]()
Har suttit och klurat lite på vilken trippel som egentligen är min favorit och samtidigt skiljer sig från varandra individuellt. Det här blev resultatet.
Tissot T12 Sonorus
Sinn 103B
Certina Chronolympic Regatta
Tissot:n är rolig med sina svulstiga 70-talsformer och det mekaniska alarmet. De röda och gröna visarna gör väldigt mycket för intrycket.
Sinn är en klassisk kronograf men jösses vad bra den är och i ett skick som passar mig. Har inte lärt mig att älska mögel änDet något större minutregistret än en fin detalj.
Certinans boett går säkert inte hem hos alla, (den ligger förvånansvärt bra på min platta handled), men tavlan är fantastisk. Ovanlig kronograffunktion där det extra registret är timmar och minuterna ligger på en stor centrumvisare.
Olika men lika omtyckta
![]()
![]()
![]()
![]()
Fina klockor! Certinan är ju riktigt skön. Vad är det för band på den? Riktigt snyggt.Har suttit och klurat lite på vilken trippel som egentligen är min favorit och samtidigt skiljer sig från varandra individuellt. Det här blev resultatet.
Tissot T12 Sonorus
Sinn 103B
Certina Chronolympic Regatta
Tissot:n är rolig med sina svulstiga 70-talsformer och det mekaniska alarmet. De röda och gröna visarna gör väldigt mycket för intrycket.
Sinn är en klassisk kronograf men jösses vad bra den är och i ett skick som passar mig. Har inte lärt mig att älska mögel änDet något större minutregistret än en fin detalj.
Certinans boett går säkert inte hem hos alla, (den ligger förvånansvärt bra på min platta handled), men tavlan är fantastisk. Ovanlig kronograffunktion där det extra registret är timmar och minuterna ligger på en stor centrumvisare.
Olika men lika omtyckta
![]()
![]()
![]()
![]()
Fina klockor! Certinan är ju riktigt skön. Vad är det för band på den? Riktigt snyggt.
Asså Silverwaven som Bell & Ross apade efter är helt sjukt bra!Dagens trippel
![]()
Tack. Fick hem den igår så nu ska vi lära känna varandra. Är väldigt nyfiken på vad för slags armband de där satt på från början.Asså Silverwaven som Bell & Ross apade efter är helt sjukt bra!
Har sett några på instagram på dykargummi. Men tror nog den kan göra sig bra på ett grått canvas!Tack. Fick hem den igår så nu ska vi lära känna varandra. Är väldigt nyfiken på vad för slags armband de där satt på från början.
Tavlan på din pp är sjukt bra! Kontikin och fat luggen är oxå fantastiska. Alla helt i min smak och alla känns som prisvärda, kvalitativa ur!Lite kul trio, halvvägs (typ) till mitt mål
![]()
Tackar! Jo är riktigt nöjd med alla tre, letar dock efter en riktigt tidig Kontiki utan datum. Tavlan är definitivt bättre än boetten på Certinan jaTavlan på din pp är sjukt bra! Kontikin och fat luggen är oxå fantastiska. Alla helt i min smak och alla känns som prisvärda, kvalitativa ur!
Riktigt trevlig trippel! Den vänstra är svinbra.Trippel![]()
Tack ! Gillar den med ! Dock behöver den service !!Riktigt trevlig trippel! Den vänstra är svinbra.
Telstar klockan är riktigt grym !Invicta, Telstar, Doxa
![]()
Va ?? Har aldrig sett den Certina Amagnetic modellen med vit urtavla. Måste grymt ovanlig ?
Ja, tack, den är riktigt braTelstar klockan är riktigt grym !
Va ?? Har aldrig sett den Certina Amagnetic modellen med vit urtavla. Måste grymt ovanlig ?
I think there's a sixth...
I know that the black one exist also without date.
De jeg har set er:
![]()
![]()
![]()
![]()
Og så @Tony C.'s med den hvide tavla.
Jeg ville rigtigt gerne se en no-date version af den med ovenstående med sort tavla![]()