• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage trippel

Lite dress, lite sport och lite färg.

IMG_2057.JPG

Wow, märket Duval ser man inte så ofta, riktigt trevlig trio!

Min Duval säger hej:)
image.jpg

Tack så mycket! Det stämmer! Ett häftigt märket med ett härligt namn. Jag har sett flertalet trevliga dinkor från Duval.
Jag har spanat in din fining X antal gånger, men blir mest lite irriterad över att den inte sitter på min handled! :D En schyst länk har du lagt beslag på också, ser jag! Njut. Får man fråga var du hittade den lilla rackaren? Klockan, alltså.

Senast ändrad:
Tack så mycket! Det stämmer! Ett häftigt märket med ett härligt namn. Jag har sett flertalet trevliga dinkor från Duval.
Jag har spanat in din fining X antal gånger, men blir mest lite irriterad över att den inte sitter på min handled! :D En schyst länk har du lagt beslag på också, ser jag! Njut. Får man fråga var du hittade den lilla rackaren? Klockan, alltså.
Tack, jag hittade min på ebay:)

Det var s lite! Se där! Det finns väl en en klocka på KS som huserar i ett likadan boett, fast från en annan klocktillverkare, inte sant? Jag gillar inte att prata pengar egentligen, men blev lite nyfiken på vad din gick på. Du behöver givetvis inte svara om du inte känner för det!
Det finns en Bulova på forumet som påminner mycket om min.

Det var några år sen jag köpte klockan men jag tror jag betalade runt 4000kr för den.

Tillbaka
Topp