Calle med C
Silver
Militärtrippel
![]()
Fantastisk trippel! Dregel, dregel, dregel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Militärtrippel
![]()
Härligt gäng det där!Militärtrippel
![]()
Riktigt nice med datum, dag och måndadsvisning!Spretig vintage trippel!!!
![]()
Ja den är riktigt trevlig!Riktigt nice med datum, dag och måndadsvisning!
Militärtrippel
![]()
Tack så mycket!Riktig trevlig trippel...![]()
Aa de är rätt så ovanliga, ovanligare än 1675:an i guld.1680/8 måste vara bland de ovanligaste guldklockor. Kryllar ju inte av dom som DD gör.. Eller vad säger ni @Daytona96 @Spencer66 ?
Kanske skulle jaga en svart tavla till PiepanVilka beiga klockor!
/j
Mögelconnien är skön!Prisvärda vintagetrion
![]()
Gillar verkligen alla tre.Mögelconnien är skön!
Befria IWCn!Prisvärda vintagetrion
![]()
Jag ska nog hitta ett bättre bandBefria IWCn!
Allt mellan himmel och jord, bara det är i lite äldre snitt. Svinband hade varit supersnyggt men beror på om den skall kläs upp eller ned.Jag ska nog hitta ett bättre band
Vad föreslår herrn?
Ska gräva runt lite i lådorna och se vad som dyker upp.Allt mellan himmel och jord, bara det är i lite äldre snitt. Svinband hade varit supersnyggt men beror på om den skall kläs upp eller ned.
Riktit rolig trippel. Förutom den uppenbara stjärnan i trion tycker jag ana digi tempen är sjukt coolSpretig vintage trippel!!!
![]()
Fyttirackarn.Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Sjukt trevlig trippel!Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()

Fyttirackarn.
Javisst!Sjukt trevlig trippel!![]()
Riktigt bra sportrollemögeltrippel!Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Fyfan! Vilken trippel!!!Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()