Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bjuder du på fler bilder på den svarta?En kvartett Eterna Kontiki
Edit: ok så inte en trippel, men det köndes konstigt att utelämna någon
![]()
GärnaBjuder du på fler bilder på den svarta?
Vi får väl starta en vintage kvartett-tråd då! Finns väl en vintage duo-tråd redan?En kvartett Eterna Kontiki
Edit: ok så inte en trippel, men det köndes konstigt att utelämna någon
![]()
Är det din? Hänt mkt då?Mitten av 60-talettrippel![]()
Tack!Är det din? Hänt mkt då?
Känner igen GMT och explodern?
Väldigt väldigt fin trippel!
Intressant patinering på omegan i mitten. Man blir nyfiken.Omega trippeln![]()
Troligtvis har den tagit in fukt från kronan då just denna modell inte är känd för att hålla tättIntressant patinering på omegan i mitten. Man blir nyfiken.
Snyggt! Riktigt härligt varma tavlorGubbklockstrippel
![]()
Tissoten skojar man inte bort...Gubbklockstrippel
![]()
Fina! Vad skiljer en PR516-krono från en Seastar-krono? Jag har en PR516-krono som ser väldigt lik ut din Seastar![]()
Tissot-trillingar.
Fina! Vad skiljer en PR516-krono från en Seastar-krono? Jag har en PR516-krono som ser väldigt lik ut din Seastar
Antar att du har en PR516 / 40526-1!? (svart tavla, vit/röda subdials och tachy-ring) I så fall skiljer tavla och visare, tillverkad 1969 och har ett Lemania 1277 innanför locket!
Fina alla tre men gillar ju Kentucky'n har själv sneglat på den.Trippelpostar Heuer-trippeln
Verona Carrera Kentucky
![]()
![]()
Fina alla tre men gillar ju Kentucky'n har själv sneglat på den.
Måste ju vara den ända hästskoformade klockan, dessutom gillar jag länken.
Som sagt finfina alla 3.