Tack för bild... Nu blev suget än större att få igång den.Min säger hej!
här ser du hur rotorn ska se ut:
Servade min hos farfars ur i Stockholm, ABC ville inte göra det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för bild... Nu blev suget än större att få igång den.Min säger hej!
här ser du hur rotorn ska se ut:
Servade min hos farfars ur i Stockholm, ABC ville inte göra det.
Får väl också jävlas lite...Och plötsligt har alla en, har en SC som ligger på operationsbordet som jag behöver få ordning på men dock inte Lanco
Har också en Barracuda, dock i annat utförande. Mycket trevlig modell och tror nog att din var ett fynd även om du behöver kosta på en service på denTack för bild... Nu blev suget än större att få igång den.
Grym, grattis! Äh den där är lättservad! Lycka till!Kunde ha varit i dagens fynd tråd..
Fin tavla och fint patinerad Lume. Helt ok boett.
Men står tyvärr helt still och saknar rotor.
Så tveksamt att det blir ett fynd i slutändan... Men lite kärlek är den allt värd.
Lanco Barracuda Super Compressor
Gör det! Får man fråga vad du fick pynta? Farfar tog 2600 för helservice inkl delar har jag för mig .Tack för bild... Nu blev suget än större att få igång den.
Skönt att höra...Grym, grattis! Äh den där är lättservad! Lycka till!
Betalade 5,5k för denna. Så bra pris men inget superfynd.Gör det! Får man fråga vad du fick pynta? Farfar tog 2600 för helservice inkl delar har jag för mig .
Prisvärt! Ungefär vad jag gav för min men din är i något bättre skick visuellt.Betalade 5,5k för denna. Så bra pris men inget superfynd.
Asläcker sportklocka! Storlek på den?
Plockade upp ytterligare en av vad jag egentligen redan har för många av - ljustavlad dressaktig klocka från (åtminstone hyggligt) namnkunnig tillverkare.
Varför vet jag inte riktigt, men skicket är svårt att klaga alltför mycket på.
Verkligen tokbra! 34mmAsläcker sportklocka! Storlek på den?
Är det inte alla vintagetrådar?Ska vi ta och starta en "vad har jag köpt för länge sen som jag kan reta någon för" tråd kanske?
Ska vi ta och starta en "vad har jag köpt för länge sen som jag kan reta någon för" tråd kanske?
Kanske om den döps om till, "Vad jag betalade, för längesen."Är det inte alla vintagetrådar?
Den där hade jag gärna lagt vantarna på... Grattis till ett fynd!Bra öga!
Men ja, 34 mm stämmer @Psykel
Ser cool ut, grattis!Får kontra då. Köpte en 1000metare, nu har jag ingen bra bild på den än men det kommer.
Edit: Jag köpte en "fräsig" 1000metare skulle det såklart stå.
Grym, grattis!!
Plockade upp ytterligare en av vad jag egentligen redan har för många av - ljustavlad dressaktig klocka från (åtminstone hyggligt) namnkunnig tillverkare.
Varför vet jag inte riktigt, men skicket är svårt att klaga alltför mycket på.
Ja, den är ganska nice. Lite rejälare än vad de ofta är - vilket för all del också gör tavlan lite mindre än alla andra 34 mm:s jag har.Grym, grattis!!
Snygg boett, är den i stål?
Fy tusan vilka härliga färger! Bra sommarklocka!En liten sjövarg!
Tack! Så känner jag oxå. Ska bara vänta in ett Tropic sedan ska den bäras flitigt i sommarFy tusan vilka härliga färger! Bra sommarklocka!
Blev ju jättebra. Fina fasningar på bandhornen.En Omega Seamaster ref. 135.005, cal. 600 fra 1963/64
Har sat en Omega krone och armband på efter køb och et nyt glas
Auktions billede:
Riktigt bra! Ställer mig som intressent redan nu om du (mot förmodan) tröttnarDagens skörd... Nu får jag nog chilla lite...
Tyvärr blev det ngt knas så jag vann den inte trots att den slutade på mitt max och jag ledde när auktionen gick live... Förstår inte alls...Riktigt bra! Ställer mig som intressent redan nu om du (mot förmodan) tröttnar
Vad synd.. såg riktigt fin utTyvärr blev det ngt knas så jag vann den inte trots att den slutade på mitt max och jag ledde när auktionen gick live... Förstår inte alls...