Vart något skit med bilderna, jag gick in på chrono24 och sökte på Rolex 6426.Lyckas inte se bilderna. Finns det någon beteckning för visarna?
Samma visare som min Air-king
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart något skit med bilderna, jag gick in på chrono24 och sökte på Rolex 6426.Lyckas inte se bilderna. Finns det någon beteckning för visarna?
Ommålad! Iaf enl uppgift från säljaren.Förlåt att jag frågar men den där tavlan? Den känns inget vidare. Är den ommålad eller fake?
Ah okey, vad skönt! Blev bara orolig att någon inte påtalat det vid försäljning. Då är allt som det ska.Ommålad! Iaf enl uppgift från säljaren.
Är den din då?Frugans 34mm Date.![]()
Haha nej förvisso bara frugans men jag har betalt den iallafallÄr den din då?Eller delar ni?
Jäklar vad krispig den där ärAir-King 14000M från 2007. Sista snygga Air-Kingen imho.
![]()
Air-King 14000M från 2007. Sista snygga Air-Kingen imho.
![]()
Jäklar vad krispig den där är
Haha det är ett skäl att posta gott som något!Haha nej förvisso bara frugans men jag har betalt den iallafall![]()
Tack! Den har mest legat i lådan men ibland så åker den på.Jäklar vad krispig den där är
Ja den är äckligt bra, synd att nästa steg är typ helguld DD40... Annars hade jag gärna haft en dj36-41 med olivedialRuskigt fin tavla![]()
Ja den är äckligt bra, synd att nästa steg är typ helguld DD40... Annars hade jag gärna haft en dj36-41 med olivedial![]()
Din frus oliv OP är riktigt finJa den är äckligt bra, synd att nästa steg är typ helguld DD40... Annars hade jag gärna haft en dj36-41 med olivedial![]()
Visst är den! Yes, har faktiskt koll på dessaDin frus oliv OP är riktigt finDet finns olivtavla till TT DJ36 (126203 och 126233) iofs roman och is.
Det går bra att byta tavla hos AD. Gissar på runt 4-5k inkl tavla och arbeteFörlåt att jag sticker in här med en fråga utan att (ännu ha något att visa). Men kanske kommer snart!
Är sugen på en affär med en som har en 114200. Det trista är däremot att urtavlan har ljusrosa indexmarkeringar. Har någon av er koll på om det går att byta urtavla hos någon AD (samt kanske vad det kostar med arbete+urtavla)?
Förlåt att jag sticker in här med en fråga utan att (ännu ha något att visa). Men kanske kommer snart!
Är sugen på en affär med en som har en 114200. Det trista är däremot att urtavlan har ljusrosa indexmarkeringar. Har någon av er koll på om det går att byta urtavla hos någon AD (samt kanske vad det kostar med arbete+urtavla)?
Nej den är 34mm och den är ingen explorer för den delen hellerDen är förövrigt 36mm så ta inte inspiration från den här tråden. Finns en grym tråd om just Rolex 1 här.
https://klocksnack.se/threads/tråden-om-rolex-explorer-1.54335/page-253#post-3292333