S
Staafen
Guest
Wow! Dum fråga kanske men vad är det för ref?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Dum fråga kanske men vad är det för ref?
Tack, Det är en Rolex 1500 med ett ETA2824-2 verk i. Länkar Musse tråden här straxWow! Dum fråga kanske men vad är det för ref?
Riktigt bra! Du får gärna säga till om du går i säljtankar.Tack, Det är en Rolex 1500 med ett ETA2824-2 verk i. Länkar Musse tråden här strax
Edit: håll till godo min vän.
https://klocksnack.se/threads/rolex-oyster-perpetual-date-1500-mickey-mouse-1977.50899/
Absolut, men det lär inte ske, det blir lite som ens baby när jag gjort att självRiktigt bra! Du får gärna säga till om du går i säljtankar.![]()
Förstår dig fullt!Absolut, men det lär inte ske, det blir lite som ens baby när jag gjort att själv
Dito kompisFörstår dig fullt!
Trevlig kväll vännen!
Möglig och härlig! Har du någonsin funderat på att rengöra tavlan, eller är du strikt i den bemärkelsen?Här har vi en gammal härlig Rolex OP 6084.![]()
![]()
Den finns tyvärr inte kvar hos mig. Under tiden jag ägde den fanns det inte en sportmössa att tavlan skulle rengöras, hela charmen satt i tavlan samt i den härliga stretchlänken.Möglig och härlig! Har du någonsin funderat på att rengöra tavlan, eller är du strikt i den bemärkelsen?
Riktigt härlig patina på den tavlanHär har vi en gammal härlig Rolex OP 6084.![]()
![]()
Köper det. Blir själv så nyfiken på hur tavlan sett ut om den var ”ren” även om mögel också har sin charmMöglig och härlig! Har du någonsin funderat på att rengöra tavlan, eller är du strikt i den bemärkelsen?
Den där e vass! Gillar guld på svart.Ref:6694
![]()
TackDen där e vass! Gillar guld på svart.
Jasså, nytt på ingång?TackJa de e riktigt snyggt. Blir en fin kontrast. Men tyvärr får klockan lämna snart kanske..
Jasså, nytt
Den här måste tyvärr lämna innan nytt kan komma in...Jasså, nytt på ingång?
Hur mycket får man lägga för en Air-King som denna nu?Air-King 5500. Växlar mellan denna och en 40 mm Milgauss. Älskar 34 mm.![]()
Hur mycket får man lägga för en Air-King som denna nu?
De har ju missat flera steg? Mellan varje steg bör en kall förtäras!Bastu time med Air-kingen.
Skulle säga runt 20 Grande (dvs20,000)
![]()
![]()
StiligAir-King 5500. Växlar mellan denna och en 40 mm Milgauss. Älskar 34 mm.![]()
Svart tavla o 34mm är riktigt snyggtPrecis som de flesta andra i den här tråden så trivs jag mycket bra med storleken.
![]()
Förlåt att jag frågar men den där tavlan? Den känns inget vidare. Är den ommålad eller fake?Köpt med min första lön. Får tyvärr inte så mycket handledstid längre, men affektionsvärdet är högt!
Lyckas inte se bilderna. Finns det någon beteckning för visarna?![]()
Verkar vara vanliga "Staketpinne" visare på 6424:an om man kollar på Chrono24 .
![]()