Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sluta nu! Jag orkar inte! FrestareMacro monday
![]()
![]()
![]()
Möjliggörare!Sluta nu! Jag orkar inte! Frestare
Tydligen är både klocka och vinter här överskattadeVinter ?![]()
![]()
Hemliga lådan ?
Fortsättning på måndag?
Får man fråga vad du gav för denNej. Om jag förstått rätt så är det en aluminiumkärna med någon form av compositelegering. Smidig och lätt hur som helst![]()
Nej, jag ser inte hur det skulle vara relevant. Du kan själv kolla vad sådana går för på chrono24, eBay, secondhander.com...Får man fråga vad du gav för den
Har du inte frågat det en gång tidigare?Får man fråga vad du gav för den
Tror att jag inte har frågat. Gillar det svarta och utseendet på tavlan. Undrar bara för att veta vad man ska lägga för budget för ett fint exemplar. Sparar hellre lite extra än att köpa en som inte känns helt rätt i hjärtatHar du inte frågat det en gång tidigare?
Jag googlar åt dig då ...Tror att jag inte har frågat. Gillar det svarta och utseendet på tavlan. Undrar bara för att veta vad man ska lägga för budget för ett fint exemplar. Sparar hellre lite extra än att köpa en som inte känns helt rätt i hjärtat
Varför svarade du så kaxigtNej, jag ser inte hur det skulle vara relevant. Du kan själv kolla vad sådana går för på chrono24, eBay, secondhander.com...
hade bara blivit den tredjeEn 422 för 5e gången?![]()
Tror att jag inte har frågat. Gillar det svarta och utseendet på tavlan. Undrar bara för att veta vad man ska lägga för budget för ett fint exemplar. Sparar hellre lite extra än att köpa en som inte känns helt rätt i hjärtat
För att du hade redan frågat och det lät som att du bara grävde efter vad Matts specifikt gav för sin, vilket inte är din ensak. Om du hade varit oss och jag hade varit den som "tjatat" om vad någon person hade betalat dyra pengar för ... så hade du också satt ned foten, hoppas jag.Varför svarade du så kaxigt
Så du plockade den? Fan vad kul; grattis gubben!Har tyvärr inget annat foto för tillfället
Review kommer sen
![]()
tack! var tvungen att ha något och alltid kul med något annorlundaSå du plockade den? Fan vad kul; grattis gubben!
Varför skulle jag gräva efter det ? Vet ju inte ens vem personen är. Blev bara den modellen som jag fastnat för och en sa att han hade en sådan. Där för tänkte jag fråga så man vet vad man ska lägga sig i pris. Eller kanske skulle fråga hans livakt ( dig ) först om det är ok att frågaFör att du hade redan frågat och det lät som att du bara grävde efter vad Matts specifikt gav för sin, vilket inte är din ensak. Om du hade varit oss och jag hade varit den som "tjatat" om vad någon person hade betalat dyra pengar för ... så hade du också satt ned foten, hoppas jag.
Grattis!Har tyvärr inget annat foto för tillfället
Review kommer sen
![]()