• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Macro monday

20210111001125_IMG_4383-01_resize_48.jpg
20210111002551_IMG_4405-01_resize_5.jpg
20210110235829_IMG_4362-01_resize_71.jpg

Imorgon, äntligen, räknar jag med att kunna presentera mig som fullvärdig medlem här i tråden. Då är det dagen D då jag äntligen blir med panna! Som jag väntat, funderat, provat, surfat runt osv. Var inne på en 112, sen en 42mm sub, funderade därefter på en 372, som sen lutade åt en 914. Men nu tror jag att jag äntligen hittat rätt. Blir kul att presentera oss ordentligt imorgon.

Varför svarade du så kaxigt
För att du hade redan frågat och det lät som att du bara grävde efter vad Matts specifikt gav för sin, vilket inte är din ensak. Om du hade varit oss och jag hade varit den som "tjatat" om vad någon person hade betalat dyra pengar för ... så hade du också satt ned foten, hoppas jag.

För att du hade redan frågat och det lät som att du bara grävde efter vad Matts specifikt gav för sin, vilket inte är din ensak. Om du hade varit oss och jag hade varit den som "tjatat" om vad någon person hade betalat dyra pengar för ... så hade du också satt ned foten, hoppas jag.
Varför skulle jag gräva efter det ? Vet ju inte ens vem personen är. Blev bara den modellen som jag fastnat för och en sa att han hade en sådan. Där för tänkte jag fråga så man vet vad man ska lägga sig i pris. Eller kanske skulle fråga hans livakt ( dig ) först om det är ok att fråga

Tillbaka
Topp