Fantastisk, som vanligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk, som vanligt.
Hur trivs du med en nu när du har haft den några veckor?
Den är grym! 42mm sub var min första Panna och tyckte den var kanon men störde mig efter ett tag på lite detaljer. Gillar detta case bättre, den passar på betydligt fler band och glaset ger mycket mer liv till tavlan.Hur trivs du med en nu när du har haft den några veckor?
Den är fin!Den är grym! 42mm sub var min första Panna och tyckte den var kanon men störde mig efter ett tag på lite detaljer. Gillar detta case bättre, den passar på betydligt fler band och glaset ger mycket mer liv till tavlan.
Stort grattis och välkommen!Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Välkomnar mig själv efter en bytesaffär med denna PAM233 och önskar er en trevlig fredag!
Rätt tänkt och stort grattis! Ruggigt härlig pjäs att inleda Paneraikarriären med!Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Välkomnar mig själv efter en bytesaffär med denna PAM233 och önskar er en trevlig fredag!
Grymt! Stort grattis och välkommen in i värmen!Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Rätt tänkt och stort grattis! Ruggigt härlig pjäs att inleda Paneraikarriären med!
Dotdial är next level hotness
Grymt! Stort grattis och välkommen in i värmen!
Tackar ödmjukast! Jag är förväntansfull och ska ge denna pjäs min fulla uppmärksamhet närmsta dagarnaStort grattis och välkommen!
Nä, -9 imorseVåren är här! @oddface canvas på!
Riktigt bra.Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Visserligen 0 grader här och några snöflingor har fallit men ändå!Nä, -9 imorse
Det är en 0024 eller? En riktig favorit!Den är grym! 42mm sub var min första Panna och tyckte den var kanon men störde mig efter ett tag på lite detaljer. Gillar detta case bättre, den passar på betydligt fler band och glaset ger mycket mer liv till tavlan.
Grattis till en magisk pjäs !Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Nästan! 1024Det är en 0024 eller? En riktig favorit!
Ouf! Ny? Isåfall, grattis!
Jag vet att den inte är ny men den blir inte sämre av det! Fantastiskt!
Fantastisk, som vanligt.
Grattis till en grym Panerai!Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Aha, den var också nice!Nästan! 1024