• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

25C36998-A1DA-45A4-AADF-646AF3E6052B.jpeg
Fantastisk, som vanligt.

Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Välkomnar mig själv efter en bytesaffär med denna PAM233 och önskar er en trevlig fredag!
1616148972784.jpeg
Rätt tänkt och stort grattis! Ruggigt härlig pjäs att inleda Paneraikarriären med!

Efter ett par vändor med diverse Rolex/Omega/Tudor stod valet självklart att testa Panerai. En närvaro på handleden utan dess like och en forumdel i högsta klass.
Välkomnar mig själv efter en bytesaffär med denna PAM233 och önskar er en trevlig fredag!
1616148972784.jpeg
Grymt! Stort grattis och välkommen in i värmen!

Rätt tänkt och stort grattis! Ruggigt härlig pjäs att inleda Paneraikarriären med!
Dotdial är next level hotness
Grymt! Stort grattis och välkommen in i värmen!
Stort grattis och välkommen!
Tackar ödmjukast! Jag är förväntansfull och ska ge denna pjäs min fulla uppmärksamhet närmsta dagarna😊

1616148972784.jpeg
Grattis till en magisk pjäs !

Tillbaka
Topp