Bra samling!Lagt till 233’an, den har fattats mig så känns bra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra samling!Lagt till 233’an, den har fattats mig så känns bra
![]()
Snyggt, en sån borde alla ha
Om det är den som legat här på sälj så har jag varit sjukt sugen och knappt kunnat bärga mig.
Saknas folk generellt med bra smak kanske??XXXI
![]()
mars är slut vid midnatt och OWG utmaningen likaså, dock kommer jag nog fortsätta men ändå... undrar varför det var så få Pannor i utmaningen för det här gick ju lätt
Jag hade inte kunnat låna 995 av @metamorfos för att provköra en vecka då ...XXXI
![]()
mars är slut vid midnatt och OWG utmaningen likaså, dock kommer jag nog fortsätta men ändå... undrar varför det var så få Pannor i utmaningen för det här gick ju lätt
Lätt för dig som bara har en panna....XXXI
![]()
Pingeliping @Ernesto . Vad säger Panerais serviceavdelning om detta fenomen? Luskade hos min boutique också, men after sales där vågade inte yttra sig med mindre än att den kom in för check..#nofiltersbronzo
![]()
Edit: blir sjukt irriterad när jag ser visarna.. Zooma in och kolla. Förlängda garantin borde ju täcka en sån sak.. Vad tycker ni andra? Vad tror @Ernesto ?
Tråkigt men samtidigt ändå ganska sexig defekt på något settPingeliping @Ernesto . Vad säger Panerais serviceavdelning om detta fenomen? Luskade hos min boutique också, men after sales där vågade inte yttra sig med mindre än att den kom in för check..
Kanske AD:s Panerai-servicekanaler som ju täcker en väldans massa ww har erfarenhet och tankar kring detta..
Vilken vacker klocka!Minerva-Pannan; 520
![]()
Grattis! I dubbel bemärkelse, imponerande att klara mars med den godingen som suktarNu kan jag posta en bild på min första panna och senaste tillskottet när jag har den på mig, skönt att det är april...
![]()
Verkligen tur den kom bara dagar innan det blev april....Grattis! I dubbel bemärkelse, imponerande att klara mars med den godingen som suktar![]()
Snyggt, stort grattis!Nu kan jag posta en bild på min första panna och senaste tillskottet när jag har den på mig, skönt att det är april...
![]()
Mycket, mycket bra! Härligt med det fortsatta inflödet till värdens bästa klockklubb!Nu kan jag posta en bild på min första panna och senaste tillskottet när jag har den på mig, skönt att det är april...
![]()
Stort grattis!Nu kan jag posta en bild på min första panna och senaste tillskottet när jag har den på mig, skönt att det är april...
![]()
Fan vad snyggt! Stort grattis!Nu kan jag posta en bild på min första panna och senaste tillskottet när jag har den på mig, skönt att det är april...
![]()
Grattis och välkommen in i värmen, missade att den var ny tidigare idag.Nu kan jag posta en bild på min första panna och senaste tillskottet när jag har den på mig, skönt att det är april...
![]()