Grattis!Dagens köp; 111:an. Perfekt allroundklocka inte minst nu när sommaren börjar närma sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Dagens köp; 111:an. Perfekt allroundklocka inte minst nu när sommaren börjar närma sig.
Stort grattis!Dagens köp; 111:an. Perfekt allroundklocka inte minst nu när sommaren börjar närma sig.
En 111 har aldrig i världshistorien varit fel; grattis!Dagens köp; 111:an. Perfekt allroundklocka inte minst nu när sommaren börjar närma sig.
Stort grattis!Precis fått hem min första panna . Är sjukt nöjd
Stort grattis!Precis fått hem min första panna . Är sjukt nöjd
Härligt, gratulerar!Precis fått hem min första panna . Är sjukt nöjd
Grattis!!Precis fått hem min första panna . Är sjukt nöjd
Dagens köp; 111:an. Perfekt allroundklocka inte minst nu när sommaren börjar närma sig.
Jäkligt snyggt grabbar!! Grattis till er bådaPrecis fått hem min första panna . Är sjukt nöjd
Härligt, stort grattis!Precis fått hem min första panna . Är sjukt nöjd
Finns en 422 med fantastiskt kupat glas på ett K&S nära digTack för det varma välkomnandet i tråden
Galet nog blev jag sugen på en till... något med kupat glas för det ser så sjukt mysigt ut.
Great minds think alike. Tar min oskuld gällande gummi idag. Så mycket valmöjligheter med panerai, men blivit dödshotad av @Margarinkungen till att köra OEM. Men lite valmöjligheter kvarstår ändå...
Väldigt fin, men 44mm är nog rätt lagom för mig med det här caset. Kallas väl Luminor-case? 47mm (som din är) på den bärs väl rätt mkt större så jag tror tyvärr den blir lite malplacerad på min handled :-(Finns en 422 med fantastiskt kupat glas på ett K&S nära dig
Det finns några varianter på Luminor-boetten, där din 111 är en variant och 422 är en annan. Så, de sitter annorlunda. Om du kikar på olika pannor så vill du googla sidovy på dem emellanåtVäldigt fin, men 44mm är nog rätt lagom för mig med det här caset. Kallas väl Luminor-case? 47mm (som din är) på den bärs väl rätt mkt större så jag tror tyvärr den blir lite malplacerad på min handled :-(
Förstår inte varför man ska hålla sig till endast OEM band @Margarinkungen ? Förklara...Great minds think alike. Tar min oskuld gällande gummi idag. Så mycket valmöjligheter med panerai, men blivit dödshotad av @Margarinkungen till att köra OEM. Men lite valmöjligheter kvarstår ändå...
Det var @Palenkovich som tidigare utryckte att man var snål om man inte körde OEM. Palle vet bäst så jag har sedan dess följt hans råd och tycker också att om Panerai skulle vilja ha alla dessa band på sina armbandsur så hade dom säkert gjort dom själva i sitt eget namn.Förstår inte varför man ska hålla sig till endast OEM band @Margarinkungen ? Förklara...
Bäst?...nej
Snyggast?...nej
Billigast?...nej
Dyrast?...nej
Störst utbud?...nej
Vad är poängen???
man missar liksom hela smörgåsbordet tycker jag. Så mitt råd är att testa alternativ, du kommer upptäcka att det finns så mycket mer och bättre!
Sa flickanGreat minds think alike. Tar min oskuld gällande gummi idag. Så mycket valmöjligheter med panerai, men blivit dödshotad av @Margarinkungen till att köra OEM. Men lite valmöjligheter kvarstår ändå...
Mm precis, det är därför jag har OEM-band på mina Pannor säkert 10% av tiden...Det var @Palenkovich som tidigare utryckte att man var snål om man inte körde OEM. Palle vet bäst så jag har sedan dess följt hans råd och tycker också att om Panerai skulle vilja ha alla dessa band på sina armbandsur så hade dom säkert gjort dom själva i sitt eget namn.
men som sagt jag gör bara som Palle säger
Skulle du inte köra bund en vecka till?Great minds think alike. Tar min oskuld gällande gummi idag. Så mycket valmöjligheter med panerai, men blivit dödshotad av @Margarinkungen till att köra OEM. Men lite valmöjligheter kvarstår ändå...
Förklarar allt, @Palenkovich har alltså lurat dig men samtidigt också räddat dig från band träsketDet var @Palenkovich som tidigare utryckte att man var snål om man inte körde OEM. Palle vet bäst så jag har sedan dess följt hans råd och tycker också att om Panerai skulle vilja ha alla dessa band på sina armbandsur så hade dom säkert gjort dom själva i sitt eget namn.
men som sagt jag gör bara som Palle säger
Men du sa ju att dom var fattiga kvinnliga framstjärtar som inte hade råd med OEMMm precis, det är därför jag har OEM-band på mina Pannor säkert 10% av tiden...
Blir också rätt svårt att anses snål med tanke på priserna på många av de band vi använder som inte är OEM..
Nä du måste ha missuppfattat.. Det var fattiga kvinnliga framstjärtar som Enbart bär OEM (som man ju får på köpet med klockan)..Men du sa ju att dom var fattiga kvinnliga framstjärtar som inte hade råd med OEM
Nej, du kallade dom för det, jag orkar inte leta fram det igen som jag gjorde förra gången som du hävdade att du inte skrev detNä du måste ha missuppfattat.. Det var fattiga kvinnliga framstjärtar som Enbart bär OEM (som man ju får på köpet med klockan)..
Mm jag är ju onekligen känd för att använda terminologin du hänvisar till här på forumet. Det är tur att du inte orkar...Nej, du kallade dom för det, jag orkar inte leta fram det igen som jag gjorde förra gången som du hävdade att du inte skrev det
Kanske har med åldern att göra, ni är ju inte 25 länge #alzemierslight?Mm jag är ju onekligen känd för att använda terminologin du hänvisar till här på forumet. Det är tur att du inte orkar...