Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte riktigt gummitider (hej hej, gummitider) ännu, men om någon månad så ...Är det bara jag som har en förkärlek till att ha pannan på gummi?
Jag måste antitesen till Panerai-ägare som inte ständigt byter straps.
Överväger t.o.m att knäppa på länken ibland.
Exakt, bilder på canvas och gummi kommer pryda paneraisektionen här på KS om någon månad eller såÄr det bara jag som har en förkärlek till att ha pannan på gummi?
Är det bara jag som har en förkärlek till att ha pannan på gummi?
Själv har jag bara tre band till min panna. Canvas och gummi får överlägset mest tid, lite så att jag skäms nästanÄr det bara jag som har en förkärlek till att ha pannan på gummi?
Bytte till mig denna nyligen, 5 års sedan jag hade en 233, riktigt nice är den.
372 på Horween Cordovan av Cordes
Jag är riktigt nöjd med denJag satt och gluttade på ett jag med nyligen, kanske dags! Jäkla bra du
Snyggt! Tack själv!
Riktigt bra val! Grattis!Dagens köp; 111:an. Perfekt allroundklocka inte minst nu när sommaren börjar närma sig.
Snyggt! GratulerarDagens köp; 111:an. Perfekt allroundklocka inte minst nu när sommaren börjar närma sig.