• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Videll, jag kontrar med denna...

A56ECD4B-9BC9-4112-BE76-93A36E632766.jpeg

Ny på forumet och stolt nybliven Panerista!
Stort grattis!

9AFEB049-4276-4744-A096-C3A43BFE9192.jpeg
Lärde mig i förra veckan att det efter 40 händer någonting med uppfattningsförmågan beträffande parkbänkar. Jag har en sjuklig dragning till parkbänkar numera, speciellt om det är solläge. Har nu ett litet lager av parkbänkar jag nyttjar till och från jobbet beroende av tid på dagen så solen står rätt.

Lärde mig i förra veckan att det efter 40 händer någonting med uppfattningsförmågan beträffande parkbänkar. Jag har en sjuklig dragning till parkbänkar numera, speciellt om det är solläge. Har nu ett litet lager av parkbänkar jag nyttjar till och från jobbet beroende av tid på dagen så solen står rätt.
@Videll hade rätt! Enjoy!

Jag tror jag fortsätter att roa mig i snön några dagar till 😎 968 får hänga med som sällskap 👍
BA4D7E1E-185C-493F-9CAF-85795D23B83E.jpeg
129928AC-A746-4FA8-95E2-40F1AD2F41AF.jpeg
Jag skulle inte vilja ha varken klocka eller band själv, inte road av brons eller camo, och inte heller kombon i sig ... men jag måste ändå säga att det var den schysstaste kombon jag sett på den klockan. Snyggt, fast ... ja ... äh ... jag stannar där. :D Ta det hela som en komplimang.

Jag skulle inte vilja ha varken klocka eller band själv, inte road av brons eller camo, och inte heller kombon i sig ... men jag måste ändå säga att det var den schysstaste kombon jag sett på den klockan. Snyggt, fast ... ja ... äh ... jag stannar där. :D Ta det hela som en komplimang.

@peterc verkar ju vara mer hiphop generationen än vad du är

Jag tar det som en komplimang, alla måste inte vilja ha allt men man kan uppskatta bra combos iaf 😉

Haha. Just fan, den diskussion! Undrar hur jag kommer bli som 40-taggare med tanke på dragningen jag redan nu, och sen flera år tillbaka, har till parkbänkar. Bara det inte slutar med att jag bor på en...

Bild för att det blir roligare. Grabben gjorde mig uppmärksammad på att jag har ett turtlesgrönt strap. Annars ger han inte mycket uppmärksamhet till vad jag har runt handleden.
EFA58075-071D-4B06-9F6B-080F79F9449B.jpeg

Haha. Just fan, den diskussion! Undrar hur jag kommer bli som 40-taggare med tanke på dragningen jag redan nu, och sen flera år tillbaka, har till parkbänkar. Bara det inte slutar med att jag bor på en...

Bild för att det blir roligare. Grabben gjorde mig uppmärksammad på att jag har ett turtlesgrönt strap. Annars ger han inte mycket uppmärksamhet till vad jag har runt handleden.
EFA58075-071D-4B06-9F6B-080F79F9449B.jpeg
22DC3941-D82E-4C27-BC76-1B08E05E9941.jpeg
Vore inte det här något för dig? Bild stulen från Instagram

Är det sittandes på den där bänken tanken på sälj dykt upp??

Vad har du för spännande i pipen? Hemligt eller vill du spoila?? 390 på bund säkert...

Tillbaka
Topp