Stort grattis!Videll, jag kontrar med denna...
Ny på forumet och stolt nybliven Panerista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!Videll, jag kontrar med denna...
Nu är du fast min gamle vän. Sitter jättebra och älskar känslan att den har hittat ett bra hemVidell, jag kontrar med denna...
Grattis!!Videll, jag kontrar med denna...
Snyggt, gratulerar!Videll, jag kontrar med denna...
Grym panna, stort grattis!Videll, jag kontrar med denna...
Så @Videll hade rätt! Enjoy!Lärde mig i förra veckan att det efter 40 händer någonting med uppfattningsförmågan beträffande parkbänkar. Jag har en sjuklig dragning till parkbänkar numera, speciellt om det är solläge. Har nu ett litet lager av parkbänkar jag nyttjar till och från jobbet beroende av tid på dagen så solen står rätt.
Jag skulle inte vilja ha varken klocka eller band själv, inte road av brons eller camo, och inte heller kombon i sig ... men jag måste ändå säga att det var den schysstaste kombon jag sett på den klockan. Snyggt, fast ... ja ... äh ... jag stannar där. Ta det hela som en komplimang.Jag tror jag fortsätter att roa mig i snön några dagar till 968 får hänga med som sällskap
Jag skulle inte vilja ha varken klocka eller band själv, inte road av brons eller camo, och inte heller kombon i sig ... men jag måste ändå säga att det var den schysstaste kombon jag sett på den klockan. Snyggt, fast ... ja ... äh ... jag stannar där. Ta det hela som en komplimang.
Jag är helt klart bebop-generationen. Precocious kid.@peterc verkar ju vara mer hiphop generationen än vad du är
Jag är helt klart bebop-generationen. Precocious kid.
Är inte det uppenbart? Han kan ju aldrig bestämma sig för vilken panna han gillar. Han byter bort och byter tillbaka.Vad...är peterc då?
Jag tar det som en komplimang, alla måste inte vilja ha allt men man kan uppskatta bra combos iafJag skulle inte vilja ha varken klocka eller band själv, inte road av brons eller camo, och inte heller kombon i sig ... men jag måste ändå säga att det var den schysstaste kombon jag sett på den klockan. Snyggt, fast ... ja ... äh ... jag stannar där. Ta det hela som en komplimang.
Jag är mer av en allätar typ... Men är man i fält så känns camo rätt@peterc verkar ju vara mer hiphop generationen än vad du är
#allätareÄr inte det uppenbart? Han kan ju aldrig bestämma sig för vilken panna han gillar. Han byter bort och byter tillbaka.
Good point.#allätare
Haha. Just fan, den diskussion! Undrar hur jag kommer bli som 40-taggare med tanke på dragningen jag redan nu, och sen flera år tillbaka, har till parkbänkar. Bara det inte slutar med att jag bor på en...Lärde mig i förra veckan att det efter 40 händer någonting med uppfattningsförmågan beträffande parkbänkar. Jag har en sjuklig dragning till parkbänkar numera, speciellt om det är solläge. Har nu ett litet lager av parkbänkar jag nyttjar till och från jobbet beroende av tid på dagen så solen står rätt.
Haha. Just fan, den diskussion! Undrar hur jag kommer bli som 40-taggare med tanke på dragningen jag redan nu, och sen flera år tillbaka, har till parkbänkar. Bara det inte slutar med att jag bor på en...
Bild för att det blir roligare. Grabben gjorde mig uppmärksammad på att jag har ett turtlesgrönt strap. Annars ger han inte mycket uppmärksamhet till vad jag har runt handleden.
Ser ut som en blind person med spetälska tillverkat det där. Mitt bund är ju snyggt, det där, not so much!Vore inte det här något för dig? Bild stulen från Instagram
Jo tack! Personen i fråga har många band man kan ifrågasätta men grymt fina klockor!Ser ut som en blind person med spetälska tillverkat det där. Mitt bund är ju snyggt, det där, not so much!
Han borde spärras in och hans klockor konfiskeras. Jag kan ta ett par.Jo tack! Personen i fråga har många band man kan ifrågasätta men grymt fina klockor!
Fy fan! Inte bra nånstans. Han kan skriva en manual: ”How to ruin a perfectly good watch”Jo tack! Personen i fråga har många band man kan ifrågasätta men grymt fina klockor!
Är det sittandes på den där bänken tanken på sälj dykt upp??Lärde mig i förra veckan att det efter 40 händer någonting med uppfattningsförmågan beträffande parkbänkar. Jag har en sjuklig dragning till parkbänkar numera, speciellt om det är solläge. Har nu ett litet lager av parkbänkar jag nyttjar till och från jobbet beroende av tid på dagen så solen står rätt.
Dagens outfit
Det enda som kommer i närheten att vara lika imponerande som klockan är tummen. Vilken jäkla krabbklo!Dagens outfit