• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Försöker få tjejen att förstå
47155EA4-69E8-402C-B5A3-78AE3B21C522.jpeg
Min förstår vill ha den hela tiden. Pam 00537 42mm
Glad påsk Anders
Mia panerai.jpg

Senast ändrad:
2BCEAED9-3AE7-4AB5-8182-4AF5AFDC02DE.jpeg

Min 609 säger hej! Måste köpa en bättre grill till päronens sommarstuga.

Panerai var fram till förra sommaren, något som jag varken förstod eller gillade. Stora klockor som aldrig skulle passa mig eller mina små handleder. Men så växte designen på mig och jag var förbi och provade en Radiomir hos AD, då insåg jag att det fanns en Panerai-modell även för mig! När det sedan dök upp en Radiomir här på KS knep jag den. Nu är den en favvo. :)

2BCEAED9-3AE7-4AB5-8182-4AF5AFDC02DE.jpeg

Min 609 säger hej! Måste köpa en bättre grill till päronens sommarstuga.

Panerai var fram till förra sommaren, något som jag varken förstod eller gillade. Stora klockor som aldrig skulle passa mig eller mina små handleder. Men så växte designen på mig och jag var förbi och provade en Radiomir hos AD, då insåg jag att det fanns en Panerai-modell även för mig! När det sedan dök upp en Radiomir här på KS knep jag den. Nu är den en favvo. :)

Tror vi alla har varit där, jag var iallafall skeptisk i början till panerai. Nu? Inte alls.

Halloj. 755, eller hur? Har du någon koll på varför Panerai tycks ha släppt den med två olika urtavlor? 3-raders verkar vanligare än 2-raders, så först tänkte jag det var en fejk, men nu ser jag att även Panerai visar båda (kolla in produkthemsidan och bläddra bilder, https://www.panerai.com/en/collections/watch-collection/luminor-due/pam00755-luminor-due---38mm.html)

Eller vet @Ernesto ?

Stämmer:) nope, vet faktiskt inte. Denna kom även med det beige/bruna asso-bandet istället för det ljusgröna. Tror den här varianten kom först kring sommaren 19.

Tillbaka
Topp