Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pam24A
Har för mig att jag sett ytterligare en… kanske bara drömtTack! Jag har haft den en tag precis som @Startpistolen säger
Känner bara till en annan 190 på forumet
Jag hade ju en förut, men nu har @Matts henneHar för mig att jag sett ytterligare en… kanske bara drömt
Det är jag det!Jo jag vet. Blandar nog ihop med Instagramkontot watchmymovement men det kanske är @Delen24 som har det kontot?
#avis
Jag ska stilla er hunger lite…190![]()
![]()
![]()
Det lirar förbannat bra ihop; svarta i tavla och ring tillsammans titanet. Sen indexen som poppar. Bra skit!
Jo, ska testas lite sen!Det lirar förbannat bra ihop; svarta i tavla och ring tillsammans titanet. Sen indexen som poppar. Bra skit!
Jag ser mig den på ett brunt läder, ganska mörkt i en varmare ton. Hade du inte nåt kaffeband?
Snyggt foto, grym klocka!