Svinbra! En sån har jag också haftSå är man med PannaBlev en 620, känns som en bra början. Stort tack till Palenkovich för vägledning.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svinbra! En sån har jag också haftSå är man med PannaBlev en 620, känns som en bra början. Stort tack till Palenkovich för vägledning.
![]()
Grattis igen och välkommen in i galenskapen!Så är man med PannaBlev en 620, känns som en bra början. Stort tack till Palenkovich för vägledning.
![]()
Härligt, gratulerar!Så är man med PannaBlev en 620, känns som en bra början. Stort tack till Palenkovich för vägledning.
![]()
Stort grattis!Så är man med PannaBlev en 620, känns som en bra början. Stort tack till Palenkovich för vägledning.
![]()
Jättegrattis!Så är man med PannaBlev en 620, känns som en bra början. Stort tack till Palenkovich för vägledning.
![]()
TackarGrattis igen och välkommen in i galenskapen!![]()
Fler bilder på den därDen var/är helt sick!
![]()
Är den kvar på KS?Den var/är helt sick!
![]()
NejÄr den kvar på KS?
Grattis!! Bra start nu är det bara att fortsättaSå är man med PannaBlev en 620, känns som en bra början. Stort tack till Palenkovich för vägledning.
![]()
Den är fantastiskt bra. Gillar att sunbursten inte är så extrem.
Helt klart en av de klockor jag haft som jag önskar att jag hade varit rik nog att ha kvar.Den är fantastiskt bra. Gillar att sunbursten inte är så extrem.
Försökte scanna av nätet efter några på andrahandsmarknaden men jag gissar att de inte dyker upp så ofta med tanke på det låga antalet som gjordes.Helt klart en av de klockor jag haft som jag önskar att jag hade varit rik nog att ha kvar.
Vad landade det på? 125k är min gissning.Försökte scanna av nätet efter några på andrahandsmarknaden men jag gissar att de inte dyker upp så ofta med tanke på det låga antalet som gjordes.
Vet du vad de går för idag?
Edit: hittade två utanför EU och med momsen inräknad blev det en dyr historia![]()
Ja, mellan 130-140’. Men det är ju så klart annonserat pris och kanske inte alls vad de säljs för.Vad landade det på? 125k är min gissning.
100 totalt över 2 år, vill jag minnas. Hälften plexi, hälften safir.Ja, mellan 130-140’. Men det är ju så klart annonserat pris och kanske inte alls vad de säljs för.
Gjorde de 99 stycken totalt eller var det per år?
Ja, mellan 130-140’. Men det är ju så klart annonserat pris och kanske inte alls vad de säljs för.
Gjorde de 99 stycken totalt eller var det per år?
99 + 99 har jag för mig..100 totalt över 2 år, vill jag minnas. Hälften plexi, hälften safir.
Var hittar du dom?Vad landade det på? 125k är min gissning.
Så var det ja.99 + 99 har jag för mig..
Det var @Alarik som hittadeVar hittar du dom?
Den var/är helt sick!
![]()
Vad/vilket är det som attraherar mest med 605?
Hush hush hade en för som landade på 138’ ink moms. Huruvida den verkligen finns i lager ska jag låta vara osagt och jag har heller aldrig handlat från dem så jag vet inte hur kosher de är.Var hittar du dom?