Nice, själv är det nu mycket nära innan min 24 är tillbaka på armen - den ligger och väntar på att hämtas upp, blir senare ikväll... Längtar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, själv är det nu mycket nära innan min 24 är tillbaka på armen - den ligger och väntar på att hämtas upp, blir senare ikväll... Längtar...
Klart att du är mallig!It’s back!!
![]()
Grattis! Har du någon ”före” bild?It’s back!!
![]()
Du fixar det galant!Här sitter jag och min 390 och laddar batterierna. Uppdrag 1: Återvinningen
Uppdrag 2: Mataffären
Uppdrag 3: Vilket är dagens absolut tuffaste, invänta frugans släkt (och min far m. styvmor) och försöka vara trevlig![]()
Den är riktigt bra den där!Här sitter jag och min 390 och laddar batterierna. Uppdrag 1: Återvinningen
Uppdrag 2: Mataffären
Uppdrag 3: Vilket är dagens absolut tuffaste, invänta frugans släkt (och min far m. styvmor) och försöka vara trevlig![]()
De första två uppdragen var en baggis. Det tredje fick jag kämpa lite hårdare med…Du fixar det galant!
Tack. Riktigt jävla nöjd fortfarande efter ca 1 års ägande.Den är riktigt bra den där!
Den här är ju inte så jävla tokig den heller. Dessvärre är den ca 3mm för stor för min del. Innan jag högg 390 var det ju givetvis en 372 jag hade radarn inställd på. Men var inte redo för storleken där och då. Nu är det ju förvisso ett tag sen man testa sist…Jäser på soffan. Ska snart iväg och hämta upp ett tillskott![]()
Tror de e bäst att du säljer den så att du inte sliter ut denFår ta mig i kragen och knäppa på mig något annat de närmsta dagarna![]()
![]()
![]()
Tack snälla för tipset!Tror de e bäst att du säljer den så att du inte sliter ut den![]()
Fantastiskt! Kul att den kommit tillbaka äntligen.It’s back!!
![]()
Ja, man gråter inombords över att den inte är härEfter fyra dagar med 176:an var det läge att få något annat på sig.
Fy sjutton vad bra denna är
![]()
Vakker !Parkeringen på ICA, lika spännande som vanligt.
![]()