232 är ju liten. Både platt och inte så lång.Nja! När jag tittar på den samlingen får jag känslan av att lite mindre Pannor prioriteras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
232 är ju liten. Både platt och inte så lång.Nja! När jag tittar på den samlingen får jag känslan av att lite mindre Pannor prioriteras
Du har mycket bra smak tycker jag!Kanske sista bilden på heja pamiljen innan de blir fler
![]()
Men inte 42mm232 är ju liten. Både platt och inte så lång.
Den bärs ju som typ 43mm liksomMen inte 42mm
Saknar min 42:a..Tycker sub 42mm sitter oförskämt bra.. så några till sådana får plats![]()
Nej! Jag ser bara snö på bildenSyns jag? #camo
![]()
Haha, som en annons jag såg för en kamouflagejackaSyns jag? #camo
![]()
Då funkar det juNej! Jag ser bara snö på bilden
Satan i gatan vad den här sitter skönt på armen! Det var ju inte planen.![]()
![]()
![]()
I vart fall lika som 309. Men du har rätt såklart. Jag skulle göra mig av med en Radiomir SE, inte bara byta referensskönare än 309? Går det ens?
den är bra, men det är 309 ocksåSatan i gatan vad den här sitter skönt på armen! Det var ju inte planen.![]()
![]()
![]()
I vart fall lika som 309. Men du har rätt såklart. Jag skulle göra mig av med en Radiomir SE, inte bara byta referens
den är bra, men det är 309 också
Hehe, jämförelsen haltar lite. Men det faktum att jag aldrig riktigt älskade klockan från början, inte som med 372, kopplat till att jag inte blir av med den har bidragit till en lätt känsla av tvång. Samtidigt har jag varit inte velat bli av med den till varje pris så något har ju funnits där ändå. Nu har jag burit den typ 48 timmar i sträck. Har t.o.m. sovit med den.Eh. Grattis, tror jag. Men, hur har du blivit tilldelad den där?![]()