Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kontrar med en Luminor Black Seal
![]()
bättre!Inte lika matchy matchy
![]()
Grym! Får man fråga vilken referens det är? Finns det Luminor i Ceramic också eller är det oftast PVD?Kontrar med en Luminor Black Seal
![]()
Det finns inga ceramic bettarini, men det finns några Luminor 1950 44mm. Jag tänker direkt på 441.Grym! Får man fråga vilken referens det är? Finns det Luminor i Ceramic också eller är det oftast PVD?
Stämmer, 594 ifrån 785 setetGrym! Får man fråga vilken referens det är? Finns det Luminor i Ceramic också eller är det oftast PVD?
Snyggt!Äh sod it… kör lite utan kamera på mötet
En ledur och ett canvas!!
![]()
Oooh det vänstra var tjusigtÄh sod it… kör lite utan kamera på mötet
En ledur och ett canvas!!
![]()
Japp, det är rasande tjusigt - måste erkänna att jag använde några av dina band som mall när mr bandmakare briefades!Oooh det vänstra var tjusigt![]()
Snyggt, stort grattis.Fy fan vilket jävla stresspåslag FedEx har bjudit på senaste veckorna när klåparna höll på att slarva bort min klocka..
Men nu är den här!!
Ni får ursäkta oinställd tid/datum och snabbt handledskott, men när ens första panna landade blev det lite barn på julafton över en
![]()
Tack!Snyggt, stort grattis.
Saknar min, måste ha en 42mms sub asap
Härlig pjäs!Fy fan vilket jävla stresspåslag FedEx har bjudit på senaste veckorna när klåparna höll på att slarva bort min klocka..
Men nu är den här!!
Ni får ursäkta oinställd tid/datum och snabbt handledskott, men när ens första panna landade blev det lite barn på julafton över en
![]()
Snyggt, stort grattis.
Saknar min, måste ha en 42mms sub asap
Snyggt, stort grattis du kommer inte att bli besviken på denna!Fy fan vilket jävla stresspåslag FedEx har bjudit på senaste veckorna när klåparna höll på att slarva bort min klocka..
Men nu är den här!!
![]()
Grattis!Fy fan vilket jävla stresspåslag FedEx har bjudit på senaste veckorna när klåparna höll på att slarva bort min klocka..
Men nu är den här!!
![]()
Shit vad bra, grattis!!Fy fan vilket jävla stresspåslag FedEx har bjudit på senaste veckorna när klåparna höll på att slarva bort min klocka..
Men nu är den här!!
![]()
Grattis!Fy fan vilket jävla stresspåslag FedEx har bjudit på senaste veckorna när klåparna höll på att slarva bort min klocka..
Men nu är den här!!
Ni får ursäkta oinställd tid/datum och snabbt handledskott, men när ens första panna landade blev det lite barn på julafton över en![]()
![]()