• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Alla hjärtans dag lunch med familjen och Pre-A1

20220214141224_IMG_3621-01.jpeg

Fy fan vilket jävla stresspåslag FedEx har bjudit på senaste veckorna när klåparna höll på att slarva bort min klocka..
Men nu är den här!!

Ni får ursäkta oinställd tid/datum och snabbt handledskott, men när ens första panna landade blev det lite barn på julafton över en 😊
DSC_1397.JPG

Fy fan vilket jävla stresspåslag FedEx har bjudit på senaste veckorna när klåparna höll på att slarva bort min klocka..
Men nu är den här!!

Ni får ursäkta oinställd tid/datum och snabbt handledskott, men när ens första panna landade blev det lite barn på julafton över en 😊
DSC_1397.JPG
Snyggt, stort grattis.

Saknar min, måste ha en 42mms sub asap

Men nu är den här!!

DSC_1397.JPG
Snyggt, stort grattis du kommer inte att bli besviken på denna!

Tillbaka
Topp