8 giorni brevettato
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, dom behöver ju bara kaffe när dom växer!Bra fördelning!
Barnbarnet: en kopp kaffe
Du: resten![]()
Vad vill du göra gubben? Vem svarar du? Har du en 232?Nä lyckas inte. Sök på 232 i den tråden så hittar du mina bilder![]()
Nä lyckas inte. Sök på 232 i den tråden så hittar du mina bilder![]()
Hm fan den där länken gick inge bra, kanske bättre med denna?
Panerai-paketöppningstråden
Surrade med @Caravelle33 som frågade varför i hela friden ingen startat en paketöppningstråd.. Det var ju en högst befogad fråga, so here we go! Tror detta blir ett bra sätt att få en fin historia på de nya Pannor som poppar upp i vårt kära Paneristi Sweden. Jag börjar och kopierar helt enkelt...klocksnack.se
Vad vill du göra gubben? Vem svarar du? Har du en 232?
Vad vill du göra gubben? Vem svarar du? Har du en 232?
Ok! Synd att han inte var lite tidigare ute. Min såldes i fredags.Det var den käre @apelsin.med.urverk som frågade om 232 och vad jag tyckte om den, jag skulle skicka vidare bilder på när jag provade den som @Norrland hade ägt på Krons. Men - du vet innan kaffe är man inte människa uppenbarligen, blev kortslutning.
![]()
vet inte hur jag tänkte, men jag tog bara med en klocka till fjällen![]()
Du tänkte givetvis OWG-mars![]()
vet inte hur jag tänkte, men jag tog bara med en klocka till fjällen![]()
Tanken har ju kommit till mig!Du tänkte givetvis OWG-mars
Anyhow, sjukt bra klocka om man bara ska ha en med på fjälläventyr
Så jäkla snyggt med en helt matt 1950!Idag var det lite kyligare. Men det klarar 1028 också.
![]()
Riktigt fin modell, en sån skulle man vilja ha!Smått magisk känsla att få på denna Panna!
![]()
Kontakta @oddfaceValde att kör 177:an under owgmarch. Förslag på nya band till klockan mottages.![]()
![]()