Jag vägde några av mina när jag hade dem, hittade vikterna ocksåKan inte du väga den på en matvåg när du har möjlighet? Skulle vara intressant att jämföra mot en bettarini i stål![]()
61 - 108g (gummi)
682 - 134g (gummi)
590 - 137g (läder)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vägde några av mina när jag hade dem, hittade vikterna ocksåKan inte du väga den på en matvåg när du har möjlighet? Skulle vara intressant att jämföra mot en bettarini i stål![]()
Accordion gummi på 682 och vanligt på 61?Jag vägde några av mina när jag hade dem, hittade vikterna också
61 - 108g (gummi)
682 - 134g (gummi)
590 - 137g (läder)
Ja exakt. Med originalspännen på alla tre.Accordion gummi på 682 och vanligt på 61?
590 väger nog som 911 skulle jag gissa
LedsenFan! Har du inte med dig en våg ut i backen? Svagt!
Kan inte du väga den på en matvåg när du har möjlighet? Skulle vara intressant att jämföra mot en bettarini i stål![]()
Absolut, kan lösa det efter helgen
Tror jag kollat 61:an mot 001 ngn gång men hittar inte igen resultatet
PAM26: 122gr (stål)
PAM61: 88gr (titan)
Båda klockorna vägda utan Strap, 36gr skillnad (ca 40%) stämmer rätt bra med upplevd känsla. Hade gissat på 44%![]()
Där var den@Norrland var vänlig och svarade på min fråga om vikt tidigare![]()
Den är löjligt bra på grönt gummiNy dag, ny lekplats.
![]()
Har du köpt? Grattis!
Yes, blev en 779. Hört att du är ett stort fan av cali dials ;-) TackHar du köpt? Grattis!
Kanske inte min kopp av te. Trodde aldrig du skulle komma till skott. Stort grattis!Yes, blev en 779. Hört att du är ett stort fan av cali dials ;-) Tack
Finally!! Vackert gubben!
Panerai funkar väl bra i Laholm också??Befinner mig i Laholm av alla ställen?!![]()