Det ligger och väntar på dig . Kanske dags att styra upp GTG?
Gärna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ligger och väntar på dig . Kanske dags att styra upp GTG?
Håller på med hållfasttest än så längeHan sa att han skulle börja göra, men har inte återkommit än![]()
Nu snackar vi!Det ligger och väntar på dig . Kanske dags att styra upp GTG?
Håller på med hållfasttest än så längeser lovande ut
Jag har dock inga skruvade för närvarande.
Yabadabadooo! Äntligen tillbaka i gamet. Nu fattas det bara ett grått/svart PET-strap sen är jag all set………for now.
01024
![]()
Nice, stort grattis!Yabadabadooo! Äntligen tillbaka i gamet. Nu fattas det bara ett grått/svart PET-strap sen är jag all set………for now.
01024
![]()
Damn, inga dåliga tillskott.Nu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
Imponerande! GrattisNu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
TackDamn, inga dåliga tillskott.
Stort grattis!
TackarImponerande! Grattis
Nu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
TackarFan vad du levlat upp, det glädjer mig!
Grymma tillskott! GrattisNu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
Stort grattis!Nu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
Grym bredd! Stort grattisNu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
TackarGrymma tillskott! Grattis![]()
TackarStort grattis!
TackarGrym bredd! Stort grattis
Wow mycket bra, stort grattis!Nu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
Rysligt bra, på med ett grönt gummi på 684’an medNu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
Åh herregud, grattis!Nu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
TackarWow mycket bra, stort grattis!
Ja det ska jag direkt jag har ettRysligt bra, på med ett grönt gummi på 684’an med![]()
TackarÅh herregud, grattis!
Fy fan! Stort grattis!Nu är jag en lycklig ägare av två pannor som stått på önskelistan ett tag. 1392 fick änna upp intresset för märket bra
![]()
TackarFy fan! Stort grattis!
Om du mest trivs med gummi och canvas på pannorna året om skulle jag gå på 510, vet du själv med dig att det ändå blir mest läder så skulle jag gå på 914/9151441
![]()
Har fundrat lite på om en 914 eller möjligen en 510 skulle kunna vara bättre..
Vad anser experterna?![]()