• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Nurburgking

Cartier
292 påväg hem 😊
7FF8023E-B672-47E3-9475-84D41D91FD0A.jpeg
 

Caravelle33

Vacheron
Verkligen en perfekt match! Hade en tillfällig sinnesförvirring förra veckan där jag annonserad min. Inte för att jag inte älskar den utan bara kändes att där blivit en för mycket klocka på sistone. Kanske ska dra tillbaka den 😂
Jag kan bara svara för mig själv och jag hade inte sålt den. Den är sjukt bra enligt mig och på det orange bandet blev den ännu bättre.
D0F481F5-1375-43B0-A42E-3BB449333E2B.jpeg
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Hej!
Efter några år utan någon Panerai så slog jag till på en i helgen när jag var uppe i Sthlm och på Krons. Det blev en Luminor 8 Giorni, pam915:) Ganska basic och det är så jag gillar dem. Tittade först på några Due och ngn Radomir men det blev alltså den här.
Här kommer ett par bilder på skönheten:
IMG_2873.jpeg
IMG_2875.jpeg
IMG_2888.jpeg
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hej!
Efter några år utan någon Panerai så slog jag till på en i helgen när jag var uppe i Sthlm och på Krons. Det blev en Luminor 8 Giorni, pam915:) Ganska basic och det är så jag gillar dem. Tittade först på några Due och ngn Radomir men det blev alltså den här.
Här kommer ett par bilder på skönheten:
IMG_2873.jpeg
IMG_2875.jpeg
IMG_2888.jpeg

Perfekt välkommen-tillbaka-panna, välkommen…igen
 
Senast ändrad:

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Hej!
Efter några år utan någon Panerai så slog jag till på en i helgen när jag var uppe i Sthlm och på Krons. Det blev en Luminor 8 Giorni, pam915:) Ganska basic och det är så jag gillar dem. Tittade först på några Due och ngn Radomir men det blev alltså den här.
Här kommer ett par bilder på skönheten:
IMG_2873.jpeg
IMG_2875.jpeg
IMG_2888.jpeg
Snyggt! Grattis!
 
Topp