Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Matchar din 932![]()
Bottenmålat
Jag som alltid trott att caravelle 33 var en segelbåt?!![]()
Bottenmålat
Snyggt canvas! Vem?Kvälls chill med 564, har inte haft en så här "liten" klocka på mig på väldigt länge, onekligen extremt lätt och smidig.
![]()
Det är ett OEMSnyggt canvas! Vem?
Din Azzuro ser mycket mindre fluffig ut än minDagens wrist, 422 på Mays Ronconi Azzurro
![]()
Roadkill-läder?Din Azzuro ser mycket mindre fluffig ut än min
![]()
Verkligen, mitt är inte använt så många dagar, kanske beror på det. Men det fick iaf bada häromdagenDin Azzuro ser mycket mindre fluffig ut än min
![]()
Mitt såg ut sådär från början också ... men det har inte badat ...Verkligen, mitt är inte använt så många dagar, kanske beror på det. Men det fick iaf bada häromdagen![]()
Dagens wrist, 422 på Mays Ronconi Azzurro
![]()
Din Azzuro ser mycket mindre fluffig ut än min
![]()
Din Azzuro ser mycket mindre fluffig ut än min
![]()
Jag gör ju inte det.Du behåller ju dina band i nyskick typ, du svettas nog inte så mycket.
Alla borde förstå att när jag säljer band så är de i nyskick. Hint hint nudge nudge 24mm blått oem canvas hint ...Du behåller ju dina band i nyskick typ, du svettas nog inte så mycket.
Håret kanske växer på dom så man behöver frisera dom emellanåtMitt gröna är nog hårigast av alla.![]()