• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Idag är det 217 som gäller. Släpptes i 1000 exemplar 2005.

E8D63AA4-2397-4977-840C-9C562B34F280.jpeg
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Skam den som ger sig! Kan inte påstå att det var särskilt värdigt gjort, men lyckades efter mycket om och men tjata loss @cjperry's Zero! 😂 Full circle kanske, då jag är 100% säker på att det var hans fel att jag ens började snegla åt Panerais håll från första början!

Anyway! Glad att @oddface bandet äntligen fått en kompis! Trevlig helg på er!

DSC00450 (2).jpg
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Skam den som ger sig! Kan inte påstå att det var särskilt värdigt gjort, men lyckades efter mycket om och men tjata loss @cjperry's Zero! 😂 Full circle kanske, då jag är 100% säker på att det var hans fel att jag ens började snegla åt Panerais håll från första början!

Anyway! Glad att @oddface bandet äntligen fått en kompis! Trevlig helg på er!

DSC00450 (2).jpg
Man vet att en klocka är bra när man i princip är OWG i nästan 5 månader. Nu när den är borta känns helt plötsligt allt det andra mer intressant igen :)

Slit den med hälsa!
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Skam den som ger sig! Kan inte påstå att det var särskilt värdigt gjort, men lyckades efter mycket om och men tjata loss @cjperry's Zero! 😂 Full circle kanske, då jag är 100% säker på att det var hans fel att jag ens började snegla åt Panerais håll från första början!

Anyway! Glad att @oddface bandet äntligen fått en kompis! Trevlig helg på er!

DSC00450 (2).jpg
Grattis!! Zero is hero! (Eller hur det nu var?? 🤔)
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Grattis!! Jag avslöjar min okunnighet genom att fråga 42 el 44? (Inser att jag kan få svar på frågan från tidigare inlägg - men frågar ändå 😎)


Tack för det! 😃 Och precis som @mårt var lite snabbare på att skriva så är det 44mm. Det var mycket storleken som gjorde att jag började kika på dessa, då 42mm känns för litet på mig och 47mm aningen för stort. Så detta var min ”sweet spot” 😍
 
Topp