Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym combo!
Tack, ja den ser nästan god ut! #nougatpaneraiGrym combo!
Älskar att de skippat "Marina" på klockan.
Jag med, men vissa ogillar 8 giorniÄlskar att de skippat "Marina" på klockan.
Man vänjer sig. Jag har vant mig vid 8 days. Tänkte att det kommer bli en klassiker och en tidsmarkör. En av de första modellerna som använde det numera legendariska p.5000...eller nåt sånt.Jag med, men vissa ogillar 8 giorni
Älskar att de skippat "Marina" på klockan.
Jag med, men vissa ogillar 8 giorni
fast båda textraderna där upp dåJag håller med, för. mig hade det gärna fått se ut som på en 112:a oavsett om det är en sekundvisare eller inte. Stör mig inte fruktansvärt vare sig på 8G el 8D men som sagt hellre bara rent som typ 112.
Det är ju det bästa juJag med, men vissa ogillar 8 giorni
Hade hellre sett att Marina var kvar och sluppit 8 giornio, men smaken är ju som baken...Jag med, men vissa ogillar 8 giorni
Hade hellre sett att Marina var kvar och sluppit 8 giornio, men smaken är ju som baken...
Just det tycker jag kan få variera, vissa mod m subsek vill Jag hellre ha en textrad där nere... men smaken är som...fast båda textraderna där upp då![]()
Gillar "47" på vindrutan... eller så överanalyserar jagSnabbaste orangea 422an???
![]()
bra spottatGillar "47" på vindrutan... eller så överanalyserar jag![]()
Är Mussen ute ur bilden?!Snabbaste orangea 422an???
![]()
Är Mussen ute ur bilden?!
Sälj den till mig ! Jag behöver en till bettarini !![]()
Ett snabbt kvällsdopp och pannan fick följa med
Nog den enda klocka jag aldrig kommer göra mig av med...Sälj den till mig ! Jag behöver en till bettarini !![]()
Vart kör du?Snabbaste orangea 422an???
![]()
Vart kör du?