TackGrattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackGrattis!
Han kommer förhoppningsvis med ett nytt band till mig i morgon.Riktigt bra, @oddface är hovleverantör till det här kungahuset och säkert fler än mitt
Tjejen släpptes hem från sjukan, så än finns det hopp för leveransHan kommer förhoppningsvis med ett nytt band till mig i morgon.
Om du kommer ihåg att ta med bandetTjejen släpptes hem från sjukan, så än finns det hopp för leverans![]()
Grattis till tjejen. Hoppas hon mår okej.Tjejen släpptes hem från sjukan, så än finns det hopp för leverans![]()
Hon stelopererade ryggen förra veckan och fick åka in igen för antibiotika intravenöst mot infektion. Men under omständigheterna mår hon grymt. (Alltså utan ironi, för förtydligaGrattis till tjejen. Hoppas hon mår okej.
Vad ska du med det till? Har du någon ny panna på ingång??Han kommer förhoppningsvis med ett nytt band till mig i morgon.
Vad skönt att det gick bra!Tjejen släpptes hem från sjukan, så än finns det hopp för leverans![]()
Trött på 47mm! Nu skall jag köra racet med alla olika datejust 36or. Samlar dock fortfarande 26 och 27mm bandVad ska du med det till? Har du någon ny panna på ingång??
Har förstått att Tudor BB58 är grym. Men sen kanske ser stor ut på dig?Trött på 47mm! Nu skall jag köra racet med alla olika datejust 36or. Samlar dock fortfarande 26 och 27mm band
Just idag hejar vi på ett lag vi aldrig hejat på förut, ChelseaHeja Fotboll!
Snyggt! Grattis! Vart köpte du den? Här på forumet?![]()
![]()
Panerai nr 2 inköpt Pam 111
Jag noterar ett temaPå resa mot urmakaren
![]()
![]()
Tema sjukt manliga klockor eller var säger duJag noterar ett tema![]()
Försöker kompensera mina Lena lår....Tema sjukt manliga klockor eller var säger du?
Grönt är skönt!Jag noterar ett tema![]()
Tema grönt gummi tänkte jag. Som det här...Tema sjukt manliga klockor eller var säger du?
Helt säker på att hon, till skillnad från @Eqn, rakar sina ben.![]()
Tema grönt gummi tänkte jag. Som det här...
Säker på att det är en tjej?![]()
Tema grönt gummi tänkte jag. Som det här...
Miljövinkeln har jag inte tänkt på men vi kör på det!
Lenabensnack.se
Jag är inte säker på att du har godkänt betyg i biologi från lågstadiet.Säker på att det är en tjej?
![]()
2020 mannen. Folk byter snopp mot snippa hela tiden.Jag är inte säker på att du har godkänt betyg i biologi från lågstadiet.![]()
2020 mannen. Folk byter snopp mot snippa hela tiden.
Grattis till en av de absolut bästa!Bjuder på en uteserveringsbild![]()