Dussin klocka alltså. Vi har ju bara 1 Pam663Grattis till en av de absolut bästa!
Förutsatt att den är köpt utanför forumet så har vi alltså 4 st fiddy på KS nu. Jag ska ha en någon dag också, då blir det 5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dussin klocka alltså. Vi har ju bara 1 Pam663Grattis till en av de absolut bästa!
Förutsatt att den är köpt utanför forumet så har vi alltså 4 st fiddy på KS nu. Jag ska ha en någon dag också, då blir det 5
Min kommer från Tyskland så minst 4aGrattis till en av de absolut bästa!
Ärligt talat min vän! Den är jävligt bra på ren svenska och du behöver ingen 422 när du har denna!
ALLA behöver en 422!Ärligt talat min vän! Den är jävligt bra på ren svenska och du behöver ingen 422 när du har denna!
Stort grattis igen
Den där är asbra. Tavlan passar finfint till gmt (är iofs cool i sig också).En kanske lite ovanligare Panna - 657?
På gummi för sportigare känsla
![]()
Blir sugen på en cigarr fast jag inte röker...
Det gör vanligtvis inte jag heller.. men ikväll var det för mysigt för att låta bliBlir sugen på en cigarr fast jag inte röker...
Jag är en polerare, speciellt om jag ska sälja.Funderar lite på hur jag skall göra med denna. Den skall in på fullservice och glasbyte.
Borde man köra en polering på den också då blir den ju som fabriksny typ....eller skall man låta den ha kvar det lite ruggade utseendet fullt av hairlines? Den har ju inga dings eller så.
Edit: lutar ju åt att skita i polering, kanske hindrar @peterc eller @Caravelle33 från att lura av mig den...samt att själen sitter väll i bruksspåren?
Edit 2: kanske skulle postat detta i den allmänna tråden istället...men jag vidare ju min Panerai, min enda nu för tiden.
![]()
Jag säger strunta i det. Och om jag ska sälja, som @mårt är inne på, så tror jag en köpare hellre avgör själv om klockan ska poleras eller ej.Funderar lite på hur jag skall göra med denna. Den skall in på fullservice och glasbyte.
Borde man köra en polering på den också då blir den ju som fabriksny typ....eller skall man låta den ha kvar det lite ruggade utseendet fullt av hairlines? Den har ju inga dings eller så.
Edit: lutar ju åt att skita i polering, kanske hindrar @peterc eller @Caravelle33 från att lura av mig den...samt att själen sitter väll i bruksspåren?
Edit 2: kanske skulle postat detta i den allmänna tråden istället...men jag vidare ju min Panerai, min enda nu för tiden.
![]()
Tanken är ju att denna ska stanna...ett tag ia, kan ju inte va panna-lös.Jag är en polerare, speciellt om jag ska sälja.
Sista dagen ute på landet , back to work imorgon
![]()