Stabil frukost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stabil frukost
Den här vinner jag Vätternrundan på... hahaStabil frukost![]()
Kaffe och snus får en igenom de flesta dagar här i livetDen här vinner jag Vätternrundan på... haha
Tack! Den är riktigt bra, tycker inte den gör sig rätt på bild däremot. Köpte den i februari/mars i år. Kommer kanske att släppa den till förmån för en Luminor eller Submersibile. Intresserad?Den där är asbra. Tavlan passar finfint till gmt (är iofs cool i sig också).
Haft den länge?
Var det den de hade på krons?Tack! Den är riktigt bra, tycker inte den gör sig rätt på bild däremot. Köpte den i februari/mars i år. Kommer kanske att släppa den till förmån för en Luminor eller Submersibile. Intresserad?![]()
Det stämmerVar det den de hade på krons?
Nja, sitter lugnt i båten med nytt.
Sista dagen ute på landet , back to work imorgon
![]()
Är du arbetslös?Jobbar du?![]()
Riktigt bra!
Ach.
Riktigt clean må ja säga!
Hade inte du en 372? Har du flippat den?Tanken är ju att denna ska stanna...ett tag ia, kan ju inte va panna-lös.
Den har landat hos @peterc som tar väl hand om den!Hade inte du en 372? Har du flippat den?![]()
Denna Peter...!Den har landat hos @peterc som tar väl hand om den!
Har suttit på i princip sen den komDen har landat hos @peterc som tar väl hand om den!
Jag har konstaterat att jag behöver en 372 , så när den här dök upp så var det kört, drygt ett halvår efter du köpte minDenna Peter...!![]()
Bäst du kollar en gång till så att den sitter kvar på armenEnklaste sättet att korrigera en grå dag.![]()
Du får *inte* köpa den.Bäst du kollar en gång till så att den sitter kvar på armen
Snygg som FAN!
Men kanske kan jag få prova den vid tillfälle?Du får *inte* köpa den.
Tack, menar jag.
Såklart!Men kanske kan jag få prova den vid tillfälle?
![]()
Jag måste ju bott under en sten sista tiden. När skaffade du en fiddy?Ju närmare semester desto större blir mitt behov av att skydda mig.![]()
Mellan 932 och nya 422 dvs en knapp vecka sedanJag måste ju bott under en sten sista tiden. När skaffade du en fiddy?