Alfan
Basic
Magisk!Mycket lume när det är sol ute!
PAM233
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk!Mycket lume när det är sol ute!
PAM233
![]()
Alltså, det går inte att hänga med. Det vore bra om @Caravelle33 och @peterc gör en egen tråd som detaljerar deras panna-historik, med någon form av graf och figurer, så hjälper det nog.Jag måste ju bott under en sten sista tiden. När skaffade du en fiddy?
Är gammal nog att tåla det mestaJag ska sluta hänga ut våra två favoritherrar nu, för övrigt![]()
Ordningen återställdNu har jag varit hos @MaziK för andra gången på kort tid, det är alltid lika trevligt. Kommer också alltid därifrån med något trevligt på armen.![]()
Nu har jag varit hos @MaziK för andra gången på kort tid, det är alltid lika trevligt. Kommer också alltid därifrån med något trevligt på armen.![]()
Back to normal!Nu har jag varit hos @MaziK för andra gången på kort tid, det är alltid lika trevligt. Kommer också alltid därifrån med något trevligt på armen.![]()
Ja, under den veckan så har jag saknat 422!Back to normal!
Skitsnyggt ju!372 på ett somrigt Cordes
![]()
Snyggt!!! Bace ain't ace =)![]()
Uppdaterat Pamiljefoto.![]()
Jag gillar subsekund och guldvisare. Men alla gillar olika och tur är väl det!Snyggt!!! Bace ain't ace =)
Och jag gillar dig. Det var bara ett konstaterande från en som har subsekund på alla hans klockor också. En "kampmening" till alla som säger bace is ace =)Jag gillar subsekund och guldvisare. Men alla gillar olika och tur är väl det!
En riktigt grym och bra trio, triss i ess!![]()
Och jag gillar dig. Det var bara ett konstaterande från en som har subsekund på alla hans klockor också. En "kampmening" till alla som säger bace is ace =)
Jag gillar dig också! Men det finns så många gökar här med felaktig smak så jag ville förekomma dom lite diplomatisktOch jag gillar dig. Det var bara ett konstaterande från en som har subsekund på alla hans klockor också. En "kampmening" till alla som säger bace is ace =)
Är det samma klocka med olika band?![]()
Ja det är en trickbildÄr det samma klocka med olika band?
Grattis! Bra refFyllde år för ett par dagar sedan och fick en 104:a i present. Ibland är det riktigt kul att fylla år....![]()
![]()
Grattis! Både på födelsedagen och till klockan.Fyllde år för ett par dagar sedan och fick en 104:a i present. Ibland är det riktigt kul att fylla år....![]()
![]()
Vilken födelsedagspresent! Stort grattisFyllde år för ett par dagar sedan och fick en 104:a i present. Ibland är det riktigt kul att fylla år....![]()
![]()
Stort grattis! Sån fin present har jag aldrig fått.Fyllde år för ett par dagar sedan och fick en 104:a i present. Ibland är det riktigt kul att fylla år....![]()
![]()
Hehe, förstår det. Svårslagen panna det där.Jag har konstaterat att jag behöver en 372 , så när den här dök upp så var det kört, drygt ett halvår efter du köpte min![]()