Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tumme ner för tryffel och för att min 602 är borta på service...602 och en massa tryffel
Sitter och myser med daylight i soffan. Jag som trodde att vita klockor inte var för mig så fel jag hade602 och en massa tryffel
Vita pannor är så sjukt underskattadeSitter och myser med daylight i soffan. Jag som trodde att vita klockor inte var för mig så fel jag hade
Vilken modell?Högakustenbron
Vad är de för modell på den?Den här pannan ändrade mycket i mitt liv, den fick mig att börja sälja mina andra klockor. De får bli denna sen en klocka till och de räcker ett tag nu
Tänkte just be om denna jämförelse Det trodde jag fan inte! Är 26K bättre även DIREKT liksom? Efter 10 sekunder typ.Fortfarande 26K som är lumekungen
Här en bild tagen i kolsvart rum 30 minuter efter full blast med UV-ficklampa
Tjockare index/siffror på 26K så den syns mer, även om de lyser typ lika starkt efter så kort tidTänkte just be om denna jämförelse Det trodde jag fan inte! Är 26K bättre även DIREKT liksom? Efter 10 sekunder typ.
082 Amerigo VespucciVilken modell?