Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målad och målad... är väl fyllda index på den där, halvkorv? Men grattis!8-dagars
Målad
Ingen ecru
Sekund
Nya boetten
I teorin MÅSTE jag ju vara nöjd nu, så vi håller tummarna! Starkt första intryck iaf! En mycket efterlängtad ankomst!
Jo det är väl närmare sanningen! Kaka eller korv! Take a pick!Målad och målad... är väl fyllda index på den där, halvkorv? Men grattis!
Riktigt snyggt! Hade det även till 127 / 372Snyggt band!
Stort grattis! Visst är lumen sjukt bra? Eller mindes jag fel?8-dagars
Målad
Ingen ecru
Sekund
Nya boetten
I teorin MÅSTE jag ju vara nöjd nu, så vi håller tummarna! Starkt första intryck iaf! En mycket efterlängtad ankomst!
Asså den är bättre än 590, men tror alla mina ETA-pannor varit bättre. Good enough iaf! Langar upp en riktigt UV-kryddad lume shot inom kortStort grattis! Visst är lumen sjukt bra? Eller mindes jag fel?
Asså den är bättre än 590, men tror alla mina ETA-pannor varit bättre. Good enough iaf! Langar upp en riktigt UV-kryddad lume shot inom kort
Incoming bilder på 15.8 ish cm handled nedan. Alla 44mm.Har ett sånt jäkla i-landsproblem. Är väldigt sugen på en panna (finns en på ks) men måste sälja min gs innan. Problemet är då att jag är osäker på om den kommer vara på tok för stor, tänk om den är obekväm (visst jag kan sälja den igen men då har jag redan sålt min gs)
Ville bara ventilera lite.
Very niceIncoming bilder på 15.8 ish cm handled nedan. Alla 44mm.
Stort? Absolut. Hanterbart? Absolut!
Har ett sånt jäkla i-landsproblem. Är väldigt sugen på en panna (finns en på ks) men måste sälja min gs innan. Problemet är då att jag är osäker på om den kommer vara på tok för stor, tänk om den är obekväm (visst jag kan sälja den igen men då har jag redan sålt min gs)
Ville bara ventilera lite.
Bland de snyggaste band jag sett! Vad heter det?Trevlig helg på er !
Zero
"Vintage Cappadocia" från Bosphorus. Jag har ett oanvänt över i 75/115, men det kanske är för kort! Slajda in i DM annars!Bland de snyggaste band jag sett! Vad heter det?
Bland de snyggaste band jag sett! Vad heter det?
What he said ! Jag har nog ett i 26 om du är intresserad av den storleken , annars bara att dra ett mess till Bosphorus på IG eller köpa via hemsidan"Vintage Cappadocia" från Bosphorus. Jag har ett oanvänt över i 75/115, men det kanske är för kort! Slajda in i DM annars!
EDIT: Ser att du är inne på 26mm igen.. Mitt är 24mm.
+1. Trycktesta årligenJag brukar serva när det känns som att klockan behöver service ex om den börjar gå tokigt, men Max efter 7-8 år
Bada inga konstigheter om klockan är trycktestad, jag testar den dom klockor som jag ska bada med en gång per år.
Det är inte många dagar den här fått vila sedan inköp. Min första och enda panna, men sannolikt är denna 1392 en gateway drug!