• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Risto85

Cartier
2-Faktor
590 på grått @VanDusen canvas!
IMG_6021.jpeg
 

C-J

Panerai
2-Faktor
Har ett sånt jäkla i-landsproblem. Är väldigt sugen på en panna (finns en på ks) men måste sälja min gs innan. Problemet är då att jag är osäker på om den kommer vara på tok för stor, tänk om den är obekväm (visst jag kan sälja den igen men då har jag redan sålt min gs😂)
Ville bara ventilera lite.
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Har ett sånt jäkla i-landsproblem. Är väldigt sugen på en panna (finns en på ks) men måste sälja min gs innan. Problemet är då att jag är osäker på om den kommer vara på tok för stor, tänk om den är obekväm (visst jag kan sälja den igen men då har jag redan sålt min gs😂)
Ville bara ventilera lite.
Incoming bilder på 15.8 ish cm handled nedan. Alla 44mm.

Stort? Absolut. Hanterbart? Absolut!
 

Bilagor

  • DSC01701.jpg
    DSC01701.jpg
    323 KB · Visningar: 12
  • DSC01974.jpg
    DSC01974.jpg
    522.2 KB · Visningar: 11
  • DSC01681 (1).jpg
    DSC01681 (1).jpg
    664.9 KB · Visningar: 12
  • DSC01510 (2).jpg
    DSC01510 (2).jpg
    484.5 KB · Visningar: 13

Knäckehäxan

Panerai
2-Faktor
Har ett sånt jäkla i-landsproblem. Är väldigt sugen på en panna (finns en på ks) men måste sälja min gs innan. Problemet är då att jag är osäker på om den kommer vara på tok för stor, tänk om den är obekväm (visst jag kan sälja den igen men då har jag redan sålt min gs😂)
Ville bara ventilera lite.

Jag var också osäker på stoleken. Men det är man bara för att det är vad man blivit intalad.
Sen ska en panna inte vara liten heller
 

azcii

Patek
2-Faktor
Bland de snyggaste band jag sett! Vad heter det? 😍
"Vintage Cappadocia" från Bosphorus. Jag har ett oanvänt över i 75/115, men det kanske är för kort! Slajda in i DM annars!

EDIT: Ser att du är inne på 26mm igen.. Mitt är 24mm.
What he said ! Jag har nog ett i 26 om du är intresserad av den storleken , annars bara att dra ett mess till Bosphorus på IG eller köpa via hemsidan
 

C-J

Panerai
2-Faktor
Hej!
När brukar ni skicka era pannor på service?
Hur tänker ni kring att bada med en panna som inte servats på flera år? (sry om jag är i fel tråd men snart kan jag posta här😏)
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Jag brukar serva när det känns som att klockan behöver service ex om den börjar gå tokigt, men Max efter 7-8 år
Bada inga konstigheter om klockan är trycktestad, jag testar den dom klockor som jag ska bada med en gång per år.
 
Topp