Tack för arvet @Nurburgking PAM995
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv! Ser framemot bytetTack för arvet @Nurburgking PAM995
Stort grattis! Äntligen! Jag vet ju hur mycket du suktat efter denOkej, nu när jag kommit igång tar vi en tredje Panna oxå vilken jag tackar @Palenkovich för. En fantastisk 911 och som flyttat hit. Vilken pjäs!
Det blev en till ja. Fasen vad bra den ärLika bra att ni vänjer er vid att se den här, för kommer tveklöst bli mycket bilder från min sida framöver.
Stort tack!Stort grattis! Äntligen! Jag vet ju hur mycket du suktat efter den
Stort tack!
Känns verkligen bra, är så nöjd med den och mitt senaste tillskott i samlingen vilket jag får tacka @Norrland så mycket för!
Den är magisk, inte funderat på att gå samma väg som jag?Det blev en till ja. Fasen vad bra den är
Landar nog säkert där igen nån gång i framtiden, men inte just nuDen är magisk, inte funderat på att gå samma väg som jag?
Vilken trio!Stort tack!
Känns verkligen bra, är så nöjd med den och mitt senaste tillskott i samlingen (PAM 360) vilket jag får tacka @Norrland så mycket för!
Tack så mkt!
Tackar så mycket!Vilken trio!
Sjukt fin. Refnummer?Nu får det fan bli helg snart!
510! U-serie så sista produktionåret verkar det som. Fyllda index istället för sandwich osv. 510 före Q-serie hade Sandwich-tavla och något gulare text på tavlan av nån anledning. Oerhört nöjd!Sjukt fin. Refnummer?
Sjukt snygg. Du ska vara nöjd!510! U-serie så sista produktionåret verkar det som. Fyllda index istället för sandwich osv. 510 före Q-serie hade Sandwich-tavla och något gulare text på tavlan av nån anledning. Oerhört nöjd!
Grattis, den där är riktigt riktigt bra!Tack @Norrland för bytet, gillar 590 precis så mycket som jag trodde jag skulle göra!